سفارت آمریکا در ترکیه نسبت به حملات تروریستی هشدار داد

به گزارش دوست بلاگ، تارنمای خبری آمریکایی هیل (TheHill) در خبری فوری گزارش داد: سفارت آمریکا در ترکیه نسبت به تهدیدهای بالقوه تروریستی و ربودن اتباع آمریکایی در استانبول هشدار داد.

سفارت آمریکا در ترکیه نسبت به حملات تروریستی هشدار داد

هیل درادامه نوشت: سفارت آمریکا در ترکیه روز آدینه (امروز) گفت که گزارش های موثقی درباره حملات تروریستی بالقوه و ربودن اتباع آمریکایی در ترکیه ازجمله علیه کنسولگری آمریکا در ترکیه دریافت نموده است.

تارنمای خبری آمریکایی هیل افزود: وزارت خارجه آمریکا نیز دراین زمینه بنابر دریافت گزارش تهدید تروریستی از سوی هیات دیپلماتیک آمریکا در ترکیه هشداری نسبت به حملات تروریستی علیه اتباع آمریکایی و دیگر اتباع سایر کشورهای خارجی و ربایش آنها در ترکیه صادر کرد؛ اما وزارت خارجه آمریکا در این هشدار به نهاد تروریستی مشخصی که ممکن است مسئولیت این حملات را داشته باشد، اشاره ای نکرد.

هیل افزود: هشدار وزارتخارجه و سفارت آمریکا در ترکیه به شهروندان آمریکایی حاضر در خاک ترکیه توصیه می نماید نسبت به مکان هایی که آمریکایی ها و یا دیگر اتباع کشورهای خارجی در آن تجمع می نمایند، مانند فروشگاه های عظیم خرید و یا ساختمان های عظیم اداری نهایت هشیاری را داشته باشند.

تارنمای خبری هیل درادامه نوشت که برای کسب اطلاعات بیشتر دراین زمینه با وزارت خارجه آمریکا تماس گرفته است.*1302**،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7296

به "سفارت آمریکا در ترکیه نسبت به حملات تروریستی هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفارت آمریکا در ترکیه نسبت به حملات تروریستی هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید