زوار: امیدوارم شاهد برگزاری ادامه مسابقات لیگ تکواندو و معرفی تیم های سکونشین باشیم

به گزارش دوست بلاگ، سرمربی تیم تکواندوی کن گفت: امیدوارم اوایل تیرماه امسال، شاهد اتمام مسابقات و معرفی تیم های سکونشین لیگ برتر باشیم.

زوار: امیدوارم شاهد برگزاری ادامه مسابقات لیگ تکواندو و معرفی تیم های سکونشین باشیم

محمدرضا زوار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد صحبت های رئیس سازمان لیگ تکواندو مبنی بر احتمال برگزاری مسابقات در اواخر خرداد یا اوایل تیرماه گفت: هماهنگونه که می دانید تمامی فعالیت های اجتماعی تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته و جامعه ورزشی جهان نیز به دلیل ایجاد محدودیت ها و قرار دریافت در شرایط قرنطینه از انجام تمرینات حرفه ای محروم شدند. تکواندو ایران نیز با تبعیت از تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مبارزه با کرونا، کلیه فعالیت های خود را تعطیل تا از شیوع و گسترش این ویروس جلوگیری کند.

وی توضیح داد: این محدودیت ها منجر به تعطیلی اردوی تیم های ملی تکواندو دختران و پسران، مسابقات لیگ برتر و جام کوثر در حساس ترین زمان ممکن شد. با توجه به مسابقات برگزار شده در لیگ برتر در حال حاضر تیم های شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن، پاس و دانشگاه آزاد اسلامی شانس بیشتری برای کسب عناوین اول تا سوم مسابقات دارند و در صدد هستند تا با مهیا شدن شرایط تمرین به عناوین شایسته ای در لیگ برتر دست یابند.

سرمربی تیم کن خاطر نشان کرد: لذا به نظر من اتمام مسابقات در بهترین شرایط و زمان ممکن، ثمره برنامه ریزی فدراسیون تکواندو و باشگاه های حاضر در لیگ برتر را به نمایش خواهد گذاشت.امیدوارم با همکاری آحاد مردم، سازمان ها و ارگان های ذیربط، در کوتاهترین زمان ممکن، شاهد کنترل ویروس کرونا باشیم و با فراهم شدن شرایط تمرینی مناسب و رسیدن به آمادگی جسمانی مطلوب توسط ورزشکاران در اوایل تیرماه امسال، شاهد اتمام مسابقات و معرفی تیم های سکو نشین باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4591

به "زوار: امیدوارم شاهد برگزاری ادامه مسابقات لیگ تکواندو و معرفی تیم های سکونشین باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوار: امیدوارم شاهد برگزاری ادامه مسابقات لیگ تکواندو و معرفی تیم های سکونشین باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید