دو تیم به مدعیان ایرانی اضافه شد، اعلام آمادگی 64 تیم از 23 کشور

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران، دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در ایران از 27 تا 30 بهمن ماه امسال در جزیره کیش برگزار می گردد. ثبت نام تیم ها برای شرکت در این رقابت ها از 27 آذرماه شروع شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

دو تیم به مدعیان ایرانی اضافه شد، اعلام آمادگی 64 تیم از 23 کشور

سازمان ساحلی فدراسیون والیبال دو تیم ایرانی دیگر را برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کرد تا تعداد تیم های کشورمان به پنج برسد، اما ثبت نام آنان به معنی حضور قطعی این تیم ها نخواهد بود.

آرش وکیلی، عباس پورعسگری، رحمان رئوفی، بهمن سالمی، آق محمد سلاق، حامد میرزاعلی، ابراهیم سن سبیلی، شهرام قاسم خواه و بهنام توکلی، امیر شوشتری زاده اسامی بازیکنان پنج تیم ایرانی ثبت نام شده در این رقابت هاست.

تا صبح امروز 64 تیم از 23 کشور دنیا برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کردند و مهلت ثبت نام روز دوشنبه این هفته به انتها می رسد.

ایتالیا و اتریش (شش تیم)، آلمان، ایران و آمریکا (پنج تیم)، کانادا، سوئیس و فرانسه (4 تیم)، روسیه و هلند (سه تیم)، استرالیا، جمهوری چک، قزاقستان، قطر، ترکیه و لهستان (دو تیم)، بلژیک، انگلیس، استونی، مجارستان، ژاپن، آفریقای جنوبی و اوکراین با یک تیم برای حضور در تور دنیای کیش تاکنون ثبت نام کردند.

در جدول اصلی این رقابت ها 24 تیم و در جدول مقدماتی 36 تیم حضور خواهند داشت که تیم های شرکت کننده بر اساس رنکینگ در دو جدول قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 57

به "دو تیم به مدعیان ایرانی اضافه شد، اعلام آمادگی 64 تیم از 23 کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو تیم به مدعیان ایرانی اضافه شد، اعلام آمادگی 64 تیم از 23 کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید