دلجویی مدیرعامل منطقه آزاد قشم از خانواده جان باختگان حادثه کارخانه پودرماهی سوزا

به گزارش دوست بلاگ، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان با حضور در جمع خانواده های جان باختگان حادثه کارخانه پودر ماهی صبا مجد شهر سوزا با خانواده این افراد ابراز همدردی و همدلی کردند.

دلجویی مدیرعامل منطقه آزاد قشم از خانواده جان باختگان حادثه کارخانه پودرماهی سوزا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در این ملاقات که با حضور اعضای خانواده های جان باختگان این حادثه برگزار می شد، اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد قشم خود را موظف به حمایت از این خانواده ها می داند.

مدیرعامل منطقه آزاد قشم با بیان اینکه باید از وقوع حوادثی تلخ و دردناک از این دست در واحدهای فراوریی جزیره جلوگیری گردد، تاکید نمود: باید ابعاد مختلف این اتفاق معین و جزئیات آن به مردم اطلاع رسانی گردد.

وی توضیح داد: سازمان منطقه آزاد قشم به منظور خدمت رسانی به خانواده های جان باختگان، مسایل و مسائل آنها تا حد توان، پیگیری و در جهت برطرف آنها اقدام خواهد نمود.

براساس این گزارش، اعضای خانواده جان باختگان این حادثه نیز ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و معاونین ومدیران این سازمان، خواهان روشن شدن ابعاد این حادثه و دریافت پاسخ های روشن به سوالات و حمایت از بازماندگان این حادثه شدند.

لازم به ذکر است، 27 مهر سال جاری بود که حادثه تلخ در شرکت پودر ماهی صبا مجد شهر سوزا رخ داد که منجر به فوت پنج کارگر زحمتکش شد. بلافاصله پس از این حادثه بود که رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تسلیت به مناسبت فوت این کارگران زحمتکش در دستوری به مدیریت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مدیریت صنعت، معدن و تسهیل فراوری این سازمان خواهان پیگیری فوری موضوع و آنالیز چگونگی علت حادثه جان باختن این جوانان شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7857

به "دلجویی مدیرعامل منطقه آزاد قشم از خانواده جان باختگان حادثه کارخانه پودرماهی سوزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلجویی مدیرعامل منطقه آزاد قشم از خانواده جان باختگان حادثه کارخانه پودرماهی سوزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید