دستگیری سارقان مسلح در آبادان به وسیله عملیات ضربتی و پیچیده پلیس

به گزارش دوست بلاگ، جانشین فرمانده انتظامی آبادان از طراحی یک عملیات اطلاعاتی و پیچیده علیه سارقان مسلح در این شهر و دستگیری آنان در مخفیگاهشان اطلاع داد.

دستگیری سارقان مسلح در آبادان به وسیله عملیات ضربتی و پیچیده پلیس

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از سایت خبرنگار ایلنا از آبادان، عزیزالله دارایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به دنبال چند فقره سرقت به عنف منازل که توسط سه الی چهار نفر فرد مسلح انجام می گرفت، سریعاً شناسایی و دستگیری عاملان این جرائم خشن در دستور کار نهاده شد.

وی اضافه نمود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی پیچیده توانستند مخفیگاه دزدان مسلح را شناسایی و در یک عملیات کاملاً ضربتی سه دزد مسلح را دستگیر و از مخفیگاه آنان دو قبضه سلاح گرم شکاری به همراه مهمات، پنج قبضه انواع سلاح سرد، سه دستگاه تلویزیون، یک دستگاه خودرو 405، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، چهار عدد النگوی طلا، دو جفت پلاک سرقتی خودرو، شش دستگاه گوشی موبایل به همراه تعدادی مدارک هویتی متعلق به مالباختگان و لباس مبدل انتظامی که در بعضی از سرقت ها تحت پوشش لباس پلیس سرقت می کردند کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه دزدان مسلح تا به امروز به چهار فقره سرقت به عنف منزل، دو فقره سرقت احشام، دو فقره سرقت داخل خودرو و یک فقره سرقت موتورسیکلت در مجموع به 9 فقره سرقت به صورت مسلحانه اعتراف کردند.

دارایی گفت: دزدان دستگیر شده تحت تعقیب پلیس دو استان هم جوار نیز بوده اند که پس از تشکیل پرونده قضائی با هماهنگی قاضی مربوطه به منظور سایر اعترافات و تکمیل تحقیقات هم اکنون در اختیار پلیس آگاهی هستند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7314

به "دستگیری سارقان مسلح در آبادان به وسیله عملیات ضربتی و پیچیده پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری سارقان مسلح در آبادان به وسیله عملیات ضربتی و پیچیده پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید