معرفی هتل همس رم ، 4 ستاره

به گزارش دوست بلاگ، هتل همس رم | Rome Homs Hotel

این هتل 4 ستاره که در سال 1910 ساخته شده، دارای 54 اتاق در 5 طبقه است و در مرکز شهر رم واقع شده است و 200 متر از پله های اسپانیایی و خیابان اصلی Via Del Corso فاصله دارد. کمتر از 5 دقیقه پیاده روی از ایستگاه مترو اسپگانا است. ایستگاه Termini تنها 3 ایستگاه مترو فاصله دارد، در حالی که کلیسای سنت پیتر 2 کیلومتر از هتل دور است. هتل همس رم Rome Homs Hotel یک انتخاب عالی برای مسافران است که علاقه مند به خرید با نام تجاری لوکس و خرید لباس هستند. با توجه به آنالیز های بعضی از سایت های آنلاین از نظرات مهمان هایی که در این هتل تجربه اقامت داشته اند، یکی از هتل های محبوب شهر رم محسوب می شود و همچنین موقعیت هتل برای خرید بعضی از مارک های محبوب از قبیل کارتیه، Gucci، پرادا، Burberry، Louis Vuitton عالی است. در ادامه مطلب، با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل کریس رم را مرور کنیم.

معرفی هتل همس رم ، 4 ستاره

خدمات رفاهی هتل همس رم

این هتل 4 ستاره دارای خدمات تورو بلیط و کارکنان چند زبانه که با زبان های ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی و اسپانیایی صحبت می نمایند، است. این هتل دارای یک کافی شاپ می باشد و یک کافه در دسترس است که در آن مهمانان می توانند با نوشیدنی هایش خود را مهمان نمایند. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان، اینترنت سیمی با هزینه اضافه و خدمات لیموزین یا تاکسی شهری در دسترس است. این هتل همچنین دارای خدمات خشکشویی، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات چک این سریع ، صندوف امانات، انبار چمدان، خدمات تور و بلیط و خدمات ترانسفر فرودگاهی (هزینه اضافی) است . سایر امکانات رفاهی این هتل شامل مغازه های هدیه و دکه روزنامه فروشی، روزنامه رایگان در لابی، نگهداری از بچه ها یا مراقبت از بچه ها (هزینه اضافی) و مناطق مشخص شده برای کشیدن سیگار می باشد.

امکانات تفریحی هتل همس رم

این هتل دارای یک کافه می باشد که مهمانان می توانند از نوشیدنی های آن استفاده نمایند و همچنین صبحانه بوفه ای را هر روز در این هتل ارائه می گردد و همچنین دارای رستورانی به نام ودابارVudabar است که غذاهای دریایی مدیترانه را با نوشیدنی های ایتالیایی گسترده و قهوه در یک محیط ارائه می دهد.

امکانات اتاق های هتل

اتاق هتل دارای عایق صدا، سیستم گرمایش، تهویه مطبوع و امکاناتی مانند تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی،اتو و میز اتو در صورت درخواست، گاو صندوق دیجیتالی مخصوص لپ تاپ و تلفن می باشد. ملافه های ضد آلرژی موجود است و اینترنت وای فای و روزنامه نیز بصورت رایگان در دسترس است، نظافت روزانه انجام می گردد، دوش تعبیه شده است و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سشوار نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید می توانید به میز پذیرش درخواست دهید و خدمات اتاق نیز در ساعات محدود صورت می گیرد. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از این هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل همس رم

  • اتاق سینگل : 10 مترمربع مساحت و یک تخت یک نفره به همراه اینترنت وای فای رایگان، صبحانه رایگان برای یک نفر و حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • اتاق دبل : 16 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ به همراه اینترنت وای فای رایگان، صبحانه رایگان برای دو نفر و حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • سوییت : 45 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ به همراه اینترنت وای فای رایگان، صبحانه رایگان برای دو نفر و حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • اتاق تریپل : 18 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ به همراه یک سوفا، اینترنت وای فای رایگان، صبحانه رایگان برای سه نفر و حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • اتاق چهار نفره : 32 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ به همراه یک سوفا، اینترنت وای فای رایگان، صبحانه رایگان برای چهار نفر و حمام خصوصی دارای دوش دارد.
  • سوییت دولوکس: 45 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ به همراه یک سوفا، اینترنت وای فای رایگان، صبحانه رایگان برای دو نفر و حمام خصوصی دارای دوش دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر رم

فاصله بعضی از جاذبه های شهر رم تا این هتل به توضیح زیر می باشد:

  • ایستگاه ترمینی قطار رم: این ایستگاه در 5 کیلومتر هتل واقع شده که با 20 دقیقه پیاده روی به این مرکز می رسید.
  • کلوسئوم: این بنای مشهور 8 کیلومتر تا هتل فاصله دارد. با 26 دقیقه سواری به این آمفی تئاتر رومی می رسید. خط مترو نیز شما را تا محل بنا در مدت 13 دقیقه راهنمایی می نماید.
  • رومن فوروم: 3 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 27 دقیقه راه خواهد بود. اتوبوس نیز شما را 26 دقیقه ای تا نزدیکی این بنای 3 هزار ساله می رساند.
  • فواره های تروی: 400 متر دورتر بوده که با تاکسی تقریبا 19 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با پای پیاده بروید، طی این جهت 6 دقیقه طول می کشد.
  • موزه های واتیکان: میدان واتیکان و موزه های آن تا این هتل 4 ستاره، 4 کیلومتر فاصله دارد که تاکسی 20 دقیقه ای شما را به این محل می رساند. اگر هم با مترو بروید حدود 16 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه بین المللی سیامپیو- جی. بی. پاستین: 7 کیلومتر از هتل فاصله دارد که با ترانسفر فرودگاهی 42 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل همس رم

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا، 00185 رم، 12، ویا مگنتا

Via della Vite, 71-72, 00187 Roma RM, Italy

منبع: booking.com

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

مجله میهن 128: مجله میهن 128 | آخرین اخبار ورزشی جهان

منبع: الی گشت
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2970

به "معرفی هتل همس رم ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل همس رم ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید