دروازه های ورودی منطقه آزاد اروند فاقد تجهیزات کنترلی

به گزارش دوست بلاگ، آقای پارسا اصیل گفت : نبود تجهیزات کنترلی در دروازه های ورودی منطقه آزاد اروند رصد و منع خروج کالاها از این منطقه را سخت نموده است.

دروازه های ورودی منطقه آزاد اروند فاقد تجهیزات کنترلی

محمدرضا پارسا اصیل ، مدیرکل گمرگ آبادان گفت : یکی از عوامل ناکامی در منع خروج کالاهای وارداتی از منطقه آزاد اروند این است که دروازه های ورودی فاقد هرگونه تجهیزات کنترلی از جمله ایکس ری، دوربین های کنترلی ، بارانداز و سامانه ارتباط شبکه ای است.

به گفته او از آنجا که دروازه های ورودی منطقه آزاد اروند بر اساس قانون مصوب در مجلس متعلق به همین سازمان است باید برای تامین این تجهیزات اقدام کند و گمرگ با انجام بازرسی تنها نقش نظارتی را ایفا می نماید.

مدیرکل گمرگ آبادان با تاکید بر اینکه نمی توان بدون تجهیزات لازم قانون منع خروج کالاها از منطقه آزاد را به درستی اجرا کرد گفت : اگر بخواهیم هر خودروی شخصی یا غیر شخصی در حال عبور را به منظور بازرسی متوقف کنیم نارضایتی مردم را در پی خواهد داشت.

این مسئول با رد مستقر نبودن نیروهای گمرگ در این دروازه ها گفت : از همان ابتدا که از گمرگ خواسته شد نیروهای خود را در این نقاط مستقر کند بازرسان حضور پیدا کردند و تا به امروز نیز مستقر هستند.

آقای پارسا اصیل به مسائل موجود در دروازه های موجود اشاره نمود و گفت : 2 مورد از آن ها ساختمانی ندارند و افزون بر کانکسی بودن آن ها نبود برق نیز یکی دیگر از معضلات موجود است.

خبرنگاران آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مرداد 1401 بروزرسانی: 29 مرداد 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 14958

به "دروازه های ورودی منطقه آزاد اروند فاقد تجهیزات کنترلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه های ورودی منطقه آزاد اروند فاقد تجهیزات کنترلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید