خبرنگاران اقلام اساسی مردم استان همدان فراتر از احتیاج عید نوروز تامین شد

به گزارش دوست بلاگ، همدان- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور مالی استانداری همدان گفت: اقلام و کالاهای اساسی فراتر از میزان مصرف مردم این استان برای عید نوروز تامین شده است و مردم با همکاری و پرهیز از ایجاد صف مایحتاج خود را خریداری نمایند.

خبرنگاران اقلام اساسی مردم استان همدان فراتر از احتیاج عید نوروز تامین شد

به گزارش خبرنگاران؛ ظاهر پورمجاهد روز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: اقلامی مانند گوشت مرغ، روغن، شکر و میوه فراتر از احتیاج مردم استان برای شب عید تامین شده و به تدریج وارد بازار می گردد.

وی از ذخیره سازی هزار و 200 تن سیب و پرتقال در سردخانه های استان اطلاع داد و گفت: این مقدار میوه با قیمت پایین تر از نرخ میانگین بازار به شیوه ای که برنامه ریزی شده در مرکز استان و شهرستان ها توزیع می گردد و قابل افزایش نیز هست.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری همدان به توزیع مرغ منجمد با هدف تنظیم و تعادل بخشی به بازار اشاره نمود و اضافه کرد: روزانه 100 تا 120 تُن گوشت مرغ گرم و منجمد در سطح استان توزیع می گردد تا به احتیاج تمام قشرهای مردم پاسخ داده گردد.

به گفته او روزانه 100 تُن روغن از برندهای مختلف بین فروشگاه ها و واحدهای صنفی در حال توزیع است و عاملان فروش برای جذب و انتقال سهمیه روغن استان باید همت بیشتری داشته باشند.

پورمجاهد با بیان اینکه مصرف شکر در قنادی ها برای پخت شیرینی عید افزایش یافته گفت: شکر و قند بخش صنف و صنعت و خانوار به میزان لازم در انبارهای استان وجود دارد و به فراخور احتیاج مصرف نمایندگان بین فروشگاه ها، اصناف و واحدهای صنعتی توزیع پخش می گردد.

وی توضیح داد: اقلام اساسی مورد احتیاج مردم با تدابیر انجام شده تامین شده و فرآیند عرضه و رسیدن به دست مصرف نماینده احتیاجمند سازمان دهی قویتری است.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری همدان با قدردانی از دستگاه های متولی و تعزیرات حکومتی که از ابتدای سال در امر نظارت و رصد بازار فعالیت داشتند، خواهان ادامه این فرایند با قدرت و توان بیشتر در روزهای پایانی سال شد.

او به هم استانی ها اطمینان خاطر داد در هیچ کدام از گروه های کالایی کمبودی وجود ندارد و مردم با صبر و شکیبایی و جلوگیری از تشکیل صف مایحتاجشان را خریداری نمایند.

از ابتدای سال 25 جلسه ستاد تنظیم بازار در استان همدان تشکیل شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9284

به "خبرنگاران اقلام اساسی مردم استان همدان فراتر از احتیاج عید نوروز تامین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اقلام اساسی مردم استان همدان فراتر از احتیاج عید نوروز تامین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید