جوکو ویدودو برای دومین بار سوگند ریاست جمهوری یاد کرد

به گزارش دوست بلاگ، رئیس جمهور اندونزی در مراسم سوگند دور دوم ریاست جمهوری، اظهار داشت اشتغال را افزایش داده و کارمندان کم کار را اخراج می نماید.

جوکو ویدودو برای دومین بار سوگند ریاست جمهوری یاد کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جوکو ویدودو، روز یکشنبه در مجلس سوگند یاد کرد و دومین دور ریاست جمهوری او به مدت پنج سال شروع شد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، مراسم سوگند ریاست جمهوری ویدودو در حالی انجام شد که 30 هزار نیروی امنیتی در جاکارتا مستقر بودند.

رویترز علت حضور گسترده نیروهای امنیتی، اعتراضات اخیر دانشجویی و حمله یک شبه نظامی افراط گرای اسلامی به یکی از وزرای دولت دانست.

18 مهر ماه، یک فرد مسلح به چاقو، ویرانتو وزیر ارشد هماهنگی امور سیاسی،امنیتی و حقوقی اندونزی را در حین دیدار از شهر پاندگلانگ در استان بانتن جزیره جاوا مورد حمله قرار داد. رئیس سازمان اطلاعات اندونزی ساعاتی بعد، تأیید کرد عامل حمله مسلحانه به ویرانتو تحت تأثیر گروه تروریستی داعش بوده است.

ویدودو در مراسم سوگند ریاست جمهوری، اولویت کار دولت جدیدش را تقویت منابع انسانی و ایجاد زیرساخت های لازم برای تبدیل اندونزی به یکی از 5 کشور برتر مالی دنیا تا سال 2045 عنوان نمود.

او همچنین ارائه دو لایحه برای جایگزینی با قوانین فعلی درخصوص اشتغال زایی را وعده داد و هشدار داد کارمندانی که در وظایف خود کم کاری نمایند اخراج می نماید.

انتخابات ریاست جمهوری 2019 (1398) اندونزی، بزرگترین انتخابات یک روزه دنیا نام گرفت. طی شمارش بی وقفه آرای این انتخابات 367 نفر از شدت خستگی و فشار کار جان خود را از دست دادند.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 79

به "جوکو ویدودو برای دومین بار سوگند ریاست جمهوری یاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوکو ویدودو برای دومین بار سوگند ریاست جمهوری یاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید