تکمیل 300 واحد مسکونی در شهرستان تنگستان

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران: فرماندار تنگستان گفت: عملیات دیوارکشی ، روشنایی کامل معابر، ایجاد خطوط تلفن ثابت و آسفالت 300 واحد مسکونی خیر ساز و مسکن مهر در تنگستان سال جاری تکمیل می گردد.

تکمیل 300 واحد مسکونی در شهرستان تنگستان

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، غلامرضا ترک زاده ظهر امروز در جلسه ای با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیران حوزه آن اداره کل در محل فرمانداری تنگستان تشکیل شد اظهارکرد : فلسفه وجودی تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام راحل برای تامین مسکن محرومان، مستضعفین و نیازمندان در سطح کشور بود درسالهای اخیر نیز این نهاد انقلابی علاوه بر تامین مسکن وایجاد طرح های روستایی به تغییر بافت کالبدی روستاها ، اصلاح بهبود عبور و مرور و شبکه های معابر و روشنایی و تحقق سایرکاربریها پرداخته است .

ترک زاده به مسائل مسکن مهر و خیرساز اهرم اشاره و بیان نمود : 300 واحد مسکن مهروخیرسازدر شهراهرم احداث شده اما متاسفانه به خدمات عمومی اعم ازدیوارکشی اطراف ، روشنایی کامل معابر، ایجاد خطوط تلفن ثابت و آسفالت معابرتوجه نشده است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن درروستای کناربابایی وشهر دلوار مسکن برای محرومین ساخته ونیمه تمام رها شده اظهار داشت: تعداد زیادی مسکن به صورت انبوه درروستای کناربابایی و دلواردردوطبقه احداث شده که بصورت نیمه تمام است و با متوقف شدن عملیات ساختمانی آنها مصالح بکار رفته بصورت تدریجی درحال فرسایش عوامل طبیعی است.

فرماندارتنگستان به ناقص و ناتمام بودن دیوارهای حافظتی درسواحل روستاهای بخش دلوار اشاره وخواستار ادامه کار و تعجیل در فعالیت مجدد این پروژه شد.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4216

به "تکمیل 300 واحد مسکونی در شهرستان تنگستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل 300 واحد مسکونی در شهرستان تنگستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید