گلکسی S22 پلاس با اسنپدراگون 898 در گیک بنچ دیده شد

به گزارش دوست بلاگ، گوشی های سری گلکسی S22 سامسونگ در مراحل نهایی توسعه قرار دارند و با وجود اینکه تقریبا تمام جزئیات آن ها لو رفته، ولی باز هم هر روز خبر جدیدی درباره این گوشی ها منتشر می گردد. حالا به لطف قرارگیری نتایج بنچمارک گلکسی S22 پلاس مجهز به اسنپدراگون 898 در گیک بنچ می توانیم تا حدی به عملکرد این گوشی بپردازیم.

گلکسی S22 پلاس با اسنپدراگون 898 در گیک بنچ دیده شد

طبق نتایج این بنچمارک و البته همان طور که انتظار داشتیم، اسنپدراگون 898 از یک هسته Cortex-X2 با سرعت 3 گیگاهرتز، 4 هسته A710 با سرعت 2.5 گیگاهرتز و 4 هسته A510 با سرعت 1.8 گیگاهرتز بهره می برد. امتیاز تک هسته ای و چندهسته ای این تراشه کمتر از نتیجه به دست آمده از گلکسی تب اس 8 پلاس است که آن هم از اسنپدراگون 898 بهره می برد.

البته با توجه به اینکه این گوشی ها هنوز راهی بازار نشده اند، بهینه سازی نرم افزاری و سخت افزاری هنوز نهایی نشده و به همین دلیل چنین تناقض هایی کاملا طبیعی محسوب می گردد. طبق اعلام کوالکام، چیپست اسنپدراگون 898 در تاریخ 30 نوامبر (9 آذر) رسما معرفی خواهد شد. مدتی قبل هم گلکسی S22 پلاس مجهز به اگزینوس 2200 در گیک بنچ دیده شد ولی با توجه به اینکه در بنچمارک فوق حالت صرفه جویی در مصرف باتری فعال بوده، نمی توانیم نتایج به دست آمده را با یکدیگر مقایسه کنیم.

در این میان، اگرچه معمولا سامسونگ برای آمریکا از مدل های با چیپست اسنپدراگون استفاده می نماید، اما چند روز قبل شایعه ای منتشر شد که طبق آن تمام منطقه ها دنیا فقط مدل های دارای اسنپدراگون 898 را دریافت خواهند کرد. با این حال احتمال واقعی بودن چنین شایعه ای بسیار پایین است و هنوز منابع معتبری این موضوع را تأیید ننموده اند.

بر اساس گزارش های منتشر شده، گلکسی S22 پلاس از نمایشگر 6.5 اینچی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. گفته می گردد روشنایی نمایشگر آن بیش از نسل قبلی خواهد بود اما نباید انتظار افزایش رزولوشن را داشته باشیم. اگرچه در این دو مدل خبری از خمیدگی کنار نمایشگر نیست اما سامسونگ می خواهد برای مجذوب کننده تر شدن هرچه بیشتر ظاهر آن، حاشیه اطراف نمایشگر از لحاظ مقدار کاملا برابر طراحی کند.

هنوز در رابطه با تاریخ معرفی گوشی های سری گلکسی S22 گزارش موثقی منتشر نشده ولی یکی از معروف ترین افشاگران حوزه فناوری اعلام نموده که این گوشی ها در تاریخ 8 فوریه (19 بهمن) رونمایی خواهند شد و 10 روز بعد به دست کاربران می رسند.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 14178

به "گلکسی S22 پلاس با اسنپدراگون 898 در گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S22 پلاس با اسنپدراگون 898 در گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید