تله کابین آرگو در باتومی ، تجربه ای متفاوت و مهیج

به گزارش دوست بلاگ، با توجه به وسعت 65 کیلومتر مربعی باتومی ، شاید گردشگران تصور نمایند این شهر برای سفر مناسب نیست و جذابیت زیادی ندارد . اما این تصور کاملا اشتباهی است و باتومی با وجود کوچک بودن دارای جاذبه های متعدد برای دیدن و فعالیت ها و سرگرمی های مختلف برای تجربه کردن است . تله کابین آرگو در باتومی Argo Cable Car Batumi یکی از پرطرفدارترین جاذبه های این شهر ساحلی گرجستان است که فرصت تماشای شهر و چشم اندازهای زیبای اطراف را از ارتفاع بالا فراهم می نماید . تله کابین آرگو با دسترسی راحت در بندر باتومی واقع شده است . این تله کابین در فاصله 300 متری مسجد جامع باتومی و 600 متری میدان پیازا باتومی قرار گرفته و تا چرخ و فلک باتومی حدود 1.2 کیلومتر فاصله دارد . آرگو جاذبه ای است که اغلب گردشگران تور باتومی آن را از دست نمی دهند .

تله کابین آرگو در باتومی ، تجربه ای متفاوت و مهیج

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

تله کابین آرگو یکی از جاذبه های باتومی و سوار شدن به آن یکی از هیجان انگیزترین تفریحات باتومی است . در سال 2008 بود که اولین بار طرح ساخت تله کابین باتومی مطرح شد . بعد از طی شدن مراحل و اقدامات اولیه ، در سال 2010 ساخت مجموعه تفریحی آرگو شروع شد و در سال 2013 به بهره برداری رسید . ماشین کابلی آرگو باتومی تا ارتفاع 250 متری از سطح دریا بالا رفته و بندر باتومی را به کوه آنوریا پیوند می دهد . آرگو دارای 20 کابین 8 نفره است که جهانگردان تور گرجستان از هنگام سوار شدن تا موقع پیاده شدن مسافتی 2586 متری را در مدت زمانی 15 دقیقه ای طی می نمایند . کابین های تله کابین Argo باتومی مدام در حرکت بوده و در هر ساعت می توانند 500 جهانگرد را جابجا نمایند .

جهانگردان در مدت زمان 15 دقیقه ای که بین زمین و هوا معلق هستند می توانند از چشم انداز سواحل باتومی ، دریای سیاه ، شهر و ساختمان های لوکس باتومی لذت برده و با دریافت عکس های زیبا لحظاتی مهیج و بیادماندنی را برای خود به ثبت رسانند . همچنین جهانگردان بعد از رسیدن به ایستگاه آرگو در ارتفاع 250 متری از سطح دریا می توانند از سرگرمی ها و امکاناتی که در این مکان فراهم شده بهره ببرند . آنان می توانند به تماشای شهر باتومی ، طبیعت زیبا و سواحل جذاب ان بپردازند ، حرکات نمایشی و اجرای موسیقی توسط هنرمندان جوان را تماشا نمایند ، عکس یادگاری بگیرند و از کلیسای مجموعه تفریحی آرگو باتومی دیدن نمایند .

امکانات مجموعه تفریحی تله کابین آرگو در باتومی

وقتی جهانگردان تور گرجستان در ایستگاه آرگو از کابین خود پیاده شدند علاوه بر انجام فعالیت هایی که در قبل به آن ها اشاره شد می توانند از امکانات موجود در این مجموعه تفریحی بهره ببرند . از جمله امکاناتی که برای استفاده مسافران در این مجموعه در نظر گرفته شده می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • اینترنت وای فای رایگان
  • فروشگاه برای تهیه سوغاتی : در فروشگاه سوغاتی آرگو طیف وسیعی از سوغاتی های عظیم و کوچک ، بومی و مدرن به فروش می رسد .
  • دوربین دو چشمی : در محوطه مجموعه آرگو چندین دوربین دو چشمی قرمز رنگ وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان به تماشای شهر و مناظر زیبای اطراف پرداخت .
  • نیمکت
  • کافه رستوران آرگو : این رستوران با ظرفیت 60 نفر دارای دو بخش سرپوشیده و فضای آزاد می باشد . توجه داشته باشید که در روزهای تابستانی و آفتابی با نشستن در قسمت بیرونی این کافه رستوران می توان از اجرای موسیقی توسط هنرمندان لذت برد . در این رستوران انواع غذاهای گرجی و اروپایی سرو می شود .

اطلاعاتی درباره تله کابین آرگو در باتومی

  • آدرس تله کابین آرگو باتومی : Gogebashvili Street, Batumi, Georgia
  • تلفن : 593352908 - 995+
  • وب سایت تله کابین آرگو گرجستان :https://www.argo-batumi.ge/en/
  • ساعت کاری مجموعه تفریحی آرگو باتومی : تابستان از ساعت 11 تا 1 بعد از نیمه شب ، زمستان از ساعت 11 تا 22
  • قیمت بلیط تله کابین آرگو در باتومی : برای عظیمسالان 15 لاری ، بچه ها بالای 5 سال 5 لاری و بچه ها زیر 5 سال رایگان
  • مدت زمان پیشنهادی برای بازدید از تله کابین آرگو : 1 الی 3 ساعت
  • سال بهره برداری از تله کابین Argo باتومی : 2013 میلادی
  • موقعیت آرگو کابل کار باتومی : بندر باتومی را به کوه آنوریا پیوند می دهد
منبع: لذت سفر
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3970

به "تله کابین آرگو در باتومی ، تجربه ای متفاوت و مهیج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تله کابین آرگو در باتومی ، تجربه ای متفاوت و مهیج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید