ترجمه زندگی وحشی ریچارد فورد منتشر شد

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انتشارات افراز، رمان زندگی وحشی نوشته ریچارد فورد روایتگر تاثیرات وقایع اجتماعی در آمریکا و سال های بعد از 1960 و جنگ ویتنام است. این کتاب، بازگویی از هم پاشیده شدن یک خانواده از زبان یک پسربچه این خانواده است که با آتش سوزی جنگل همراه می شود.

ترجمه زندگی وحشی ریچارد فورد منتشر شد

ریچارد فورد در شانزدهم فوریه 1944 در جکسونِ می سی سی پی به جهان آمد. اولین رمان خود را با نام تکه ای از قلبم در سال 1976 چاپ کرد و سپس در سال 1981 نهایت خوش شانسی را نوشت. این دو اثر فروش بالایی نداشتند و همین موضوع باعث شد نویسنده داستان نویسی را کنار بگذارد و به سراغ خبرنویسی ورزشی برود، اما فعالیت او در این زمینه نیز فقط تا سال 1982 ادامه یافت. پس از آن فورد بار دیگر سراغ داستان نویسی رفت و مهم ترین اثر خود را با نام ورزشی نویس چاپ کرد. این رمان سکوی پرتاب فورد شد و مجله تایم در همان سال ورزشی نویس را در فهرست پنج رمان برتر سال 1986 قرار داد و رمان به مرحله پایانی جایزه پِن فاکنر راه یافت.

سال 1995 سالی است که ریچارد فورد به اوج شهرت ادبی خود رسید. در این سال، انتشار رمان روز استقلال با اقبال شدید منتقدان روبرو شد و در پی آن این اثر پیروز شد عنوان اولین رمانی را به دست آورد که در یک سال پیروز به دریافت هر دو جایزه ادبی پن فاکنر و پولیتزر شده است.

ریچارد فورد در کارنامه هنری خود آثار متعددی چون تکه ای از قلب من، آخریین خوش شانسی، خبرنگار ورزشی، حیوانات وحشی، روز استقلال، کانادا به ثبت رسانده است.

رمان زندگی وحشی از این نویسنده، به تازگی با ترجمه کیهان بهمنی در 200 صفحه، شمارگان هزار و 100 نسخه و قیمت 135 هزار ریال به چاپ رسیده است.

انتشارات افراز پیش از این رمان های فرزند پنجم (دوریس لسینگ)، وقتی بزرگ بودیم، مرگ مورگان و حفره ای تا امریکا (آن تایلر) و پیانو (ژان اشنوز) و نمایشنامه های ستون پنجم (ارنست همینگوی) و والپارایزو (دون دلیلو) را با ترجمه کیهان بهمنی به چاپ رسانده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 19

به "ترجمه زندگی وحشی ریچارد فورد منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترجمه زندگی وحشی ریچارد فورد منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید