ترامپ در اغتشاشات ایران دچار حمله قلبی شد ، کاخ سفید تکذیب کرد

به گزارش دوست بلاگ، در حالی که منابع نزدیک به ترامپ تکذیب کردند اما اخبار منتشره حاکی از این است که رئیس جمهور آمریکا به دلیل بیماری قلبی برای بار چندم در بیمارستان بستری شده بود.

ترامپ در اغتشاشات ایران دچار حمله قلبی شد ، کاخ سفید تکذیب کرد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرنگاران، سکوت و غیبت چند روزه دونالد ترامپ در روزهای اغتشاشات ایران، موجب تعجب بسیاری از رسانه ها شد.

ترامپ که در موارد بسیار نازل تر در توییتر واکنش نشان می داد؛ طی آن روزها نه تنها به اغتشاشات ایران، بلکه هیچ مسئله دیگری واکنش نشان نداد.

اخبار رسیده حاکی از این است که وی به دلیل بیماری قلبی برای بار چندم در بیمارستان بستری شده بود؛ پزشکان به دلیل بیماری قلبی از ترامپ خواسته اند تا از وزن خود بکاهد.

این در حالی است که در خبری که گاردین و سی ان ان منتشر کردند، منابع مطلع از سوی ترامپ، حمله قلبی وی را رد کردند.

سفر غیرقابل اعلام دونالد ترامپ هفته گذشته در مرکز ملی پزشکی نظامی والتر رید باعث ایجاد حدس در خصوص سلامتی وی در بین مردم و پزشکان شد. دکتر کاخ سفید در بیانیه ای در اواخر دوشنبه شب گفت که رئیس جمهور تحت آزمایش معمول ، برنامه ریزی شده نهاده شد و عدم قطعیت برنامه ریزی را برای حفظ سفر از رکورد منسوب کرد.

خود ترامپ در ملاقات روز سه شنبه در کابینه خطاب به این ملاقات ، گفت: من روز شنبه برای جسمی رفتم زیرا او وقت اضافه دارد. این نخستین باری بود که وی از بازدید آن آخر هفته در ملاء عام دیده می شد.

ترامپ به فست فود و نوشابه علاقه دارد. در زمان تبلیغات انتخاباتی، او نامه ای از دکترش نشان داد که نوشته بود او سالم ترین فرد منتخب خواهد بود، اما دکتری که نامش پای این نامه بود گفت که ترامپ خودش این نامه را نوشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1793

به "ترامپ در اغتشاشات ایران دچار حمله قلبی شد ، کاخ سفید تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ در اغتشاشات ایران دچار حمله قلبی شد ، کاخ سفید تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید