اهالی کشتی در انتظار تصمیم سرنوشت ساز اتحادیه جهانی

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران، کشتی ایران و دنیا مدتهاست با فراز و فرود محدودیت های کرونایی همراه است و همچنان تا رسیدن به شرایط عادی و همیشگی فاصله دارد. هر چند به تازگی مجوز برگزاری اردوهای تیم ملی و شروع لیگ کشتی در کشورمان صادر شده، اما هنوز نمی توان بطور دلخواه به برپایی این رویدادها اقدام کرد و به قول معروف هنوز باید دست به عصا راه رفت.

اهالی کشتی در انتظار تصمیم سرنوشت ساز اتحادیه جهانی

این در حالیست که اتحادیه دنیای کشتی هم در بلاتکلیفی است و با وجود اعلام زمان احتمالی رقابتهای دنیای در سال 2020 همچنان در پیچ و خم برگزاری یا لغو این مسابقات سردرگم است. البته این بلاتکلیفی بر فضای کشتی کشورهای صاحب نام همچون ایران هم سایه انداخته و بسیاری از برنامه های مدون و بلندمدت را دچار تعلل و ابهام نموده است.

در تازه ترین موارد ابهام در این خصوص می توان به خروجی نشست اخیر فدراسیون کشتی با سرمربیان کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی اشاره نمود. نشستی که در نهایت به نتیجه دلخواه بعضی از حاضران نرسید و قرار بر این شد تا اردوهای تیم ملی همچنان تا روز 10 مهرماه که زمان اعلام نظر اتحادیه دنیای کشتی است، تعطیل باشد.

متولیان فدراسیون کشتی معتقدند تا زمانی که هنوز برگزاری رقابتهای دنیای 2020 در صربستان قطعیت پیدا ننموده، نمی توان دست به ریسک زد و کشتی گیران را در اردوهای آماده سازی گردهم آورد. اردوهایی که هر چند قرار بود با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی برپا گردد و حکم مکانی قرنطینه شده را داشته باشد.

به هر حال اهالی کشتی ایران و دنیا همچنان چشم انتظار تصمیم اتحادیه دنیای در روز 10 مهرماه هستند که آیا رقابتهای دنیای تا انتها سال 2020 برگزار می گردد و یا به سال آینده میلادی موکول خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 6875

به "اهالی کشتی در انتظار تصمیم سرنوشت ساز اتحادیه جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهالی کشتی در انتظار تصمیم سرنوشت ساز اتحادیه جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید