از شجاع تا قایدی، همه در پی معافیت سوپراستار والیبال

به گزارش دوست بلاگ، یک کمپین کم سابقه در فضای مجازی برای ستاره والیبال ایران به راه افتاده است.

از شجاع تا قایدی، همه در پی معافیت سوپراستار والیبال

چند روز پیش بود که از پیشنهادات بزرگ برای امین اسماعیل نژاد پرده برداشته شد. در حقیقت پیگیری های ما حکایت از آن داشت که ستاره نو والیبال ایران از چند تیم بزرگ ایتالیایی و لهستانی پیشنهاد دریافت کرده است.

در واقع عملکرد امین اسماعیل نژاد در همین سه هفته دور گروهی لیگ ملت ها به قدری خیره کننده و فوق العاده بود که او تمام نگاه ها را به خود جلب کرده است. اسماعیل نژاد در بین امتیازآورترین بازیکنان لیگ ملت ها بعد از نیمیر عبدالعزیز در رتبه دوم قرار گرفته است و به نوعی خود را در قامت یک فوق ستاره به اثبات رسانده است.

با وجود همه این ها یک چالش بزرگ پیش روی ستاره والیبال ایران است. در حقیقت هنوز یک سال از خدمت سربازی امین اسماعیل نژاد به جای مانده و بر اساس او قانون باید فصل آینده به یک تیم نظامی نقل مکان کند.

با این حال بسیاری از اهالی والیبال و طرفداران این رشته ورزشی در ایران معتقد هستند که اکنون بهترین زمان ممکن برای لژیونر شدن امین اسماعیل نژاد است و برای تبدیل شدن به یک فوق ستاره دنیای، او باید حضور در لیگ بزرگی مثل ایتالیا را تجربه کند.

در این بین درخواست هایی در مورد بخشیده شدن یک سال به جای مانده خدمت سربازی این بازیکن مطرح بوده است. البته باید به این نکته هم توجه داشت که هیچ تفاوتی بین اسماعیل نژاد و دیگر بازیکنان تیم ملی وجود ندارد، اما شاید پیروزی برابر لهستان و کسب مدال در لیگ ملت ها بتواند چاره این اتفاق باشد و نهایتاً خدمت سربازی او و دیگر بازیکنان تیم ملی که در موقعیت مشابه اسماعیل نژاد قرار دارند بخشیده شود. البته این فقط در حد یک حدس است و هنوز مشخص نیست که حتی در صورت گرفتن مدال در لیگ ملت ها نیز این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر.

به همین علت ساعتی پیش ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران یک کمپین جالب و کم نظیر را در فضای اینستاگرام به راه انداخت. عادل غلامی سرعتی زن سابق تیم ملی با انتشار عکسی از اسماعیل نژاد خواهان معافیت این ستاره جوان والیبال ایران شد و نوشت: در مورد این پسر باید گفت ابر پدیده والیبال ایران امیدوارم با درایت آقای داورزنی عزیز موضوع خدمت سربازی ایشون برطرف بشه و ایشون در باشگاه های بزرگ دنیا ببینیم؛ واقعا کاری که الان امین انجام میده به نظرم جز خدمت به ایران عزیز چیز دیگه نیست و فرقی با خدمت سربازی نداره که حتی به نظرم خدمات بیشتری از سربازی هم به این مملکت ارائه میده.

عادل غلامی از بقیه اهالی والیبال و به طور کلی ورزش نیز درخواست کرد که از این پویش حمایت کنند. در ادامه چهره های سرشناسی مثل شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان، جواد کاظمیان، رحمان داوودی، علی شفیعی، فرهاد ظریف و چند چهره مهم دیگر خواهان معافیت اسماعیل نژاد از خدمت سربازی شدند که او خودش هم این استوری ها را در صفحه اینستاگرامش بازنشر کرد.

با این حال اسماعیل نژاد اکنون باید تمام تمرکز خود را روی لیگ ملت ها بگذارد و بعد از آن به قضیه سربازی و احتمالاً لژیونر شدن فکر کند. مهمترین چیز برای دوری کردن از حاشیه است و قطعاً در صورت رقم خوردن این اتفاق بهترین ها در انتظارش خواهد بود.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 14632

به "از شجاع تا قایدی، همه در پی معافیت سوپراستار والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از شجاع تا قایدی، همه در پی معافیت سوپراستار والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید