اردوهای سه گانه ملی پوشان وزنه برداری از آبانماه آغاز می شود

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران، اردونشینان تیم های وزنه برداری مردان و زنان ایران که ماههاست به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور در تمرینات درون اردویی محروم بودند، از اواخر آبانماه دوباره به اردو باز خواهند گشت.

اردوهای سه گانه ملی پوشان وزنه برداری از آبانماه آغاز می شود

طبق برنامه مدون کادر فنی این تیمها، قرار است ملی پوشان وزنه بردای زنان و مردان کشورمان تا پایان سالجاری، سه مرحله اردوی سه هفته ای را برگزار کنند که نخستین اردوی آنها از اواخر آبانماه آغاز خواهد شد.

با توجه به محدودیت های کرونایی که در کشورمان حاکم است ، طبیعتا پروتکل های ویژه بهداشتی برای برگزاری این اردوها در نظر گرفته شده، بطوریکه با توجه به ظرفیت اتاق ها، قرار است در هر اتاق فقط یک نفر اسکان یابد و پیش از آغاز اردوها نیز از وزنه برداران و کادرفنی تست PCR گرفته شود. طبق نظر فدراسیون وزنه برداری برای پیشگیری از هرگونه مشکل از بحث ابتلای ورزشکاران به کرونا قرار است در طول برگزاری اردوها، شرایط قرنطینه ای برای اردونشینان اعمال شود.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات قهرمانی آسیا اواخر سالجاری و اوایل سال آینده به میزبانی شهر تاشکند ازبکستان برگزار می شود. اهمیت این رقابتها که قرار بود اوایل سال 99 برگزار شود، بدان جهت است که امتیاز آن برای حضور در المپیک محاسبه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7421

به "اردوهای سه گانه ملی پوشان وزنه برداری از آبانماه آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوهای سه گانه ملی پوشان وزنه برداری از آبانماه آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید