ادامه فرصت مدیریت مستقیم سهام عدالت ، جدیدترین آمار مشمولینی که روش مستقیم را انتخاب نموده اند

به گزارش دوست بلاگ، سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت از ادامه فرصت مشمولان سهام عدالت برای انتخاب مدیریت مستقیم سهام عدالت اطلاع داد.

ادامه فرصت مدیریت مستقیم سهام عدالت ، جدیدترین آمار مشمولینی که روش مستقیم را انتخاب نموده اند

به گزارش خبرنگاران، حسین فهیمی در تبادل نظر با ایسنا با اعلام خبر فوق اضافه کرد: فرآیند انتخاب مدیریت مستقیم سهام عدالت برای مشمولان فعلا تا آدینه ادامه دارد و پس از آن اعلام خواهد شد این زمان تمدید می گردد یا خیر. بنابراین مشمولان فرصت دارند تا آدینه با مراجعه به درگاه اینترنتی www.samanese.ir روش مدیریت مستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب نمایند. در غیر این صورت روش غیرمستقیم برای آن ها انتخاب خواهد شد.

به گفته وی بیش از 16 میلیون و 200 هزار نفر تا کنون روش مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کردند.

سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت در ادامه درمورد اختلال در درگاه اینترنتی sahamedalat.ir نیز شرح داد: این درگاه برای دیدن ارزش واقعی سهام مشمولانی است که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب نموده اند. این سامانه درحال توسعه و اختلال آن رفع شده است. سامانه درحال توسعه است.

فهیمی به این سوال که آیا مشمولان همچنان می توانند فقط 30 درصد سهام خود را به فروش برسانند، پاسخ داد: 30 درصد مصوبه شورای عالی بورس است و درصدهای بعدی به تدریج اعلام می گردد.

پیش از اعلام شده بود مشمولان سهام عدالت تا هشتم خرداد فرصت دارند مدیریت مستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب نمایند، البته این فرصت تا 15 خردادماه تمدید شده بود.

بر این اساس مشمولینی که مدیریت مستقیم را انتخاب نموده اند می توانند با مراجعه به بانک یا کارگزاری نسبت به فروش 30 درصد سهام خود اقدام نمایند.

البته توصیه کارشناسان انتخاب روش مستقیم و نفروختن آن است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5307

به "ادامه فرصت مدیریت مستقیم سهام عدالت ، جدیدترین آمار مشمولینی که روش مستقیم را انتخاب نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه فرصت مدیریت مستقیم سهام عدالت ، جدیدترین آمار مشمولینی که روش مستقیم را انتخاب نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید