اتحادیه اروپا هم برگزیت را امضا کرد ، خداحافظی لندن و بروکسل

به گزارش دوست بلاگ، پس از تایید نهایی برگزیت در مجلس انگلیس در روز چهارشنبه، تایید ملکه انگلیس در روز پنج شنبه، و امضای این توافق از سوی رئیس شورا و رئیس کمیسیون اروپا در روز آدینه، همه چیز برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا از نظر قانونی آماده شده است.

اتحادیه اروپا هم برگزیت را امضا کرد ، خداحافظی لندن و بروکسل

در سفر با تور هلند از کشور گلهای لاله دیدن کنید و آسیاب های بادی آمستردام هلند را نظاره گر باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رئیس شورای اروپا روز آدینه در حساب توتیری خود از امضای توافق برگزیت بعد از تصویب این توافق در مجلس انگلیس اطلاع داد.

چارلز میشل رئیس شورای اروپا اضافه نمود: امروز به همراه اورسولا فن در لین رئیس کمیسیون اروپا، توافق خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را امضا کردیم. چیزها به طور اجتناب ناپذیری تغییر میکنند اما دوستی ما باقی میماند. ما فصل جدیدی را با شرکا و متحدانمان شروع میکنیم.

نمایندگان مجلس انگلیس روز چهارشنبه توافق انگلیس با اتحادیه اروپا برای اجرای برگزیت را به تصویب نهایی رساندند.

در روز پنج شنبه نیز ملکه انگلیس آن ار مورد تایید نهایی قرار داد.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه اسکای نیوز، معاون سخنگوی کاخ باکینگهام روز پنجشنبه اظهار داشت الیزابت دوم ملکه انگلیس، با امضای لایحه توافق خروج از اتحادیه اروپا، آن را به قانون تبدیل کرد.

انگلیس قرار است روز 31 ژانویه 2020 از اتحادیه اروپا خارج گردد و انگلیس را به نخستین کشوری تبدیل می نماید که از این اتحادیه خارج می گردد.

سال 2016 بیشتر نظرسنجی های قبل از همه پرسی از رای مردم بریتانیا به ماندن در اتحادیه اروپا حکایت داشتند، اما با شمارش آرای صندوق ها بعد از برگزاری همه پرسی، نتیجه به شکل دیگری رقم خورد و دولت مجبور شد شرایط لازم برای خروج از تحادیه اروپا را فراهم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2670

به "اتحادیه اروپا هم برگزیت را امضا کرد ، خداحافظی لندن و بروکسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا هم برگزیت را امضا کرد ، خداحافظی لندن و بروکسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید