آمریکا شریک ملت لبنان است، ما به دنبال محاصره نیستیم

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از النشره، دورتی شیا سفیر آمریکا در بیروت در ژستی دلسوزانه مدعی شد: آمریکا شریک ملت لبنان است و ما به دنبال محروم کردن لبنانی ها از دلار یا کمکها نیستیم.

آمریکا شریک ملت لبنان است، ما به دنبال محاصره نیستیم

وی ادعا کرد: ما لبنان را محاصره نمی کنیم؛ همانطور که قبلاً گفتم ما می خواهیم بخشی از راهکار باشیم، دولت لبنان را به انجام اصلاحات ضروری تشویق می کنیم و گاهی متاسفانه این اتفاق به شیوه منفی رخ می دهد.

سفیر واشنگتن در بیروت در ادامه ادعاهای خود گفت: درباره اقدامات آمریکا و سیاست های آن در لبنان سوءتفاهم هایی پیش آمده که وی کوشش می نماید با آنها مقابله کند.

وی همچنین مدعی شد که نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان یونیفل از نظر آمریکا به وظیفه خود بر اساس قطعنامه شورای امنیت به صورت کامل عمل ننموده و این موضوع باید حل گردد.

دورتی شیا سفیر آمریکا در بیروت اخیراً با مطرح کردن اظهاراتی مداخله جویانه و تحریک آمیز برای ایجاد فتنه در لبنان کوشش نموده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 6073

به "آمریکا شریک ملت لبنان است، ما به دنبال محاصره نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا شریک ملت لبنان است، ما به دنبال محاصره نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید