آمادگی خدمات رسانی سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر کرمانشاه در روز عید سعیدفطر

به گزارش دوست بلاگ، غلامرضا شهبازی گفت: ضمن آرزوی قبولی طاعات همه روزه داران در ماه پربرکت رمضان، از آمادگی و برنامه ریزی های لازم این سازمان برای ارائه خدمات رسانی مطلوب به نمازگزاران عید سعید فطر اطلاع داد.

آمادگی خدمات رسانی سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر کرمانشاه در روز عید سعیدفطر

به گزارش خبرنگاران کرمانشاه؛ رییس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر کرمانشاه در خصوص تمهیدات برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر گفت: ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری با ظرفیت مناسب 300 دستگاه تاکسی و 50 دستگاه اتوبوس جهت جابه جایی شهروندان در مبادی ورودی میدان آزادی و مسیرهای منتهی به آزادی مستقر خواهند شدتا شهروندان را به محل برگزاری نماز عید سعید فطر درب مسجد جامع انتقال دهند و سهم خود را در برگزاری هر چه بهتر این حرکت معنوی و ارزشمند ایفا نموده و امیدوارم رضایت شهروندان را فراهم نماییم.

رییس سازمان حمل ونقل مسافر کرمانشاه با اشاره به نظارت مستمر بر فعالیت تاکسی ها و اتوبوس ها در روز عید فطر تأکید کرد: تمامی شهروندان در صورت بروز مشکل یا شکایت از نحوه خدمت رسانی می توانند با شماره تلفن های 38211948/ 38246565 و تلفن گویای 133 تماس حاصل نموده تا در اسرع وقت به شکایت آنان رسیدگی گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 10254

به "آمادگی خدمات رسانی سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر کرمانشاه در روز عید سعیدفطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی خدمات رسانی سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر کرمانشاه در روز عید سعیدفطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید