2 مامور انتظامی در سرباز به شهادت رسیدند ، دستگیری مظنونان

به گزارش دوست بلاگ، ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای اعلام نمود: 2 نفر از ماموران نیروی انتظامی سرباز در درگیری با اشرار مسلح در این شهرستان به شهادت رسیدند.

2 مامور انتظامی در سرباز به شهادت رسیدند ، دستگیری مظنونان

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان در این اطلاعیه آمده است: این درگیری بامداد امروز در یکی از روستاهای بخش کلات شهرستان سرباز سیستان و بلوچستان رخ داد.

در این درگیری مسلحانه 2 نفر از کارکنان پلیس آگاهی شهرستان سرباز به درج رفیع شهادت نائل آمدند و همچنان قلع و قع اشرار در منطقه ادامه دارد.

آرمان ارباب و مسعودشهرکی در این درگیری به شهادت رسیدند.

شهرستان سرباز با مرکزیت راسک با 200 هزار نفر جمعیت، 11هزار و 500 کیلومترمربع وسعت، 4 بخش 4 شهر، 11 دهستان و 750 آبادی دارد و در 500 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

دستگیری مظنونان حادثه درگیری پلیس با اشرار مسلح در سرباز

ایلنا نوشت: تیم های پلیس آگاهی استان طی عملیاتی در یکی از روستاهای کلات سرباز با اشرار مسلح درگیر شدند که متاسفانه در این درگیری دو نفر از نیروهای پلیس آگاهی سرباز به شهادت رسیدند و یک نفر هم مجروح شد.

سردار احمد طاهری، جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات آرمان اربابی و مسعود شهرکی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و پایدار مرتضی اصغریان نیز مجروح شد.

وی اضافه کرد : در این درگیری تعدادی از مظنونان شناسایی و دستگیر شدند که پیگیری ها در دست انجام بوده و منطقه در حال پاکسازی است.

سردار طاهری ادامه داد: تعدادی از اشرار مسلح که در منطقه اقدام به قتل مسلحانه نموده بودند، به همین دلیل پلیس آگاهی بنا به درخواست مردم محلی به منطقه اعزام شد و در درگیری با قاتل یا قاتلان، دو نفر از کارکنان پلیس آگاهی شهید شدند.

وی در سرانجام گفت: برنامه ریزی ها در مورد برگزاری مراسم شهیدان شهرکی و اربابی در حال اجرا است که تا سرانجام امروز اعلام می گردد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5179

به "2 مامور انتظامی در سرباز به شهادت رسیدند ، دستگیری مظنونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 مامور انتظامی در سرباز به شهادت رسیدند ، دستگیری مظنونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید