18 آخرین شرایط طلب سرمربی ایتالیایی از استقلال، هنوز پولی به او پرداخت نشده است خبرنگاران

به گزارش دوست بلاگ، مدیر امور بین الملل استقلال در مورد آخرین شرایط پرداخت مطالبات سرمربی خارجی تیم فوتبال استقلال، توضیحاتی ارائه داد.

18 آخرین شرایط طلب سرمربی ایتالیایی از استقلال، هنوز پولی به او پرداخت نشده است خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آذر ماه سال 1398 استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال، چمدانهایش را بست و از ایران خارج شد. این در حالی بود که تنها پنج روز قبل آبی پوشان با پیروزی مقابل شهرخودرو، صدرنشینی را تجربه کردند. با این همه سرمربی ایتالیایی به خاطر عدم دریافت مطالباتش از ایران خارج شد و دیگر هم به ایران بازنگشت.

استرا بعد از خروج از ایران به خاطر دریافت مبلغ قراردادش از استقلال شکایت نموده است. آخرین بار احمد مددی مدیرعامل استقلال در برنامه تلویزیونی گفت: مبلغ درخواستی استرا را قبول ندارد و به مراجع بین المللی شکایت نموده است.

به همین دلیل کاظم قیم مدیر امور بین الملل تیم فوتبال استقلال در مورد آخرین شرایط پرداخت مطالبات استراماچونی، گفت: هنوز پولی به استراماچونی پرداخت نشده است. با توجه به اینکه باشگاه استقلال به رای پرونده او اعتراض نموده است، هنوز پرداختی انجام ندادیم. منتظر مشخص تکلیف پرونده هستیم آن وقت برای پرداخت مطالبات این مربی اقدام می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 9584

به "18 آخرین شرایط طلب سرمربی ایتالیایی از استقلال، هنوز پولی به او پرداخت نشده است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "18 آخرین شرایط طلب سرمربی ایتالیایی از استقلال، هنوز پولی به او پرداخت نشده است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید