واکنش صالحی امیری به استعفای عارف از کمیته ملی المپیک

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا عارف که سال گذشته توسط سیدرضا صالحی امیری به عنوان رئیس کمیسیون صلح و ورزش انتخاب شده بود، از سمتش استعفا نموده است.

واکنش صالحی امیری به استعفای عارف از کمیته ملی المپیک

رئیس کمیته ملی المپیک امروز ضمن شرح در خصوص این اتفاق، تاکید داشت که در صورت بازگشت زمان به عقب چنین انتخابی را انجام نمی داد.

صالحی امیری در این زمینه و اینکه اصلا دلیل این انتصاب سیاسی در کمیته ملی المپیک چه بود، شرح داد.

وی گفت: ما در جایگاهی که هستیم انتخابمان سیاسی نبوده است چون دستگاه را باید حرفه ای راهنمایی کرد. عارف با جمعی از اصحاب سینما و هنر به من مراجعه کرد و گفت از 2 سال قبل پروژه ای را آغاز نموده که مربوط به صلح و زنان بود.

وی با یادآوری اینکه عارف حتی در وزارت ارشاد هم به او مراجعه داشته، ادامه داد: عارف مدعی بود می تواند این موضوع را در کمیته المپیک سازمان دهد اما هزینه ها را از بیرون تامین می نماید. به نظر ایده خوبی بود و پذیرفتم. در هیات اجرایی مطرح کردم و آنها هم پذیرفتند.

صالحی امیری افزود: وقتی عارف دید فشار روی انتصابش وجود دارد تقاضای استعفا کرد. نه موافقت کردیم نه مخالفت، اما کمیسیون تعطیل شد.

رئیس کمیته ملی المپیک همچنین در پاسخ به این سؤال که اگر به یک سال قبل بازگردید، چنین انتخابی خواهید داشت؟ گفت: خیر برای او حکم نمی زدم.

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 598

به "واکنش صالحی امیری به استعفای عارف از کمیته ملی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش صالحی امیری به استعفای عارف از کمیته ملی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید