هواوی سرچ در موبایل های هواوی جایگزین گوگل می شود

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزچاینا، پس از تحریم هواوی توسط دولت آمریکا، این شرکت چینی نمی تواند از خدمات گوگل استفاده کند. به همین دلیل موبایل های هواوی و آنر دیگر با اکوسیستم گوگل یکپارچه نیستند و هواوی مجبور شد تا به تدریج عناصری را جایگزین سرویس های گوگل کند، مانند اپ گالری به جای پلی استور.

هواوی سرچ در موبایل های هواوی جایگزین گوگل می شود

این درحالی است که هر روز اپلیکیشن ها و سرویس های بیشتری به موبایل های هواوی افزوده می شود. هواوی درحقیقت تصمیم دارد تمام سرویس های گوگل را برای کاربران خود جایگزین کند.

به عنوان مثال سرویس Squid جایگزین گوگل نیوز، Huawei Assistant جایگزین Google Assistant می شود . اما در کنار این موارد سرویس جستجوی گوگل نیز در موبایل های هواوی جایگزین می شود و به جای آن هواوی سرچ جایگزین می شود.

همانطور که اسکرین شات های اولیه نشان می دهد، هواوی سرچ یک اپلیکیشن جدید است که به بخشی از سرویس های موبایل هواوی افزوده می شود. کاربر با کمک این اپلیکیشن می تواند جستجو انجام دهد، به شرایط آب وهوا و نتیجه جستجوهای ورزشی میانبر بزند.

نتایج به دست آمده از جستجو در این اپلیکیشن در زیر گروه های ویدئو، اخبار و تصاویر دسته بندی می شوند. این اپلیکیشن به زودی در موبایل های هواوی و آنر عرضه می شود و در موبایل های جدید به طور پیش فرض نصب خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3744

به "هواوی سرچ در موبایل های هواوی جایگزین گوگل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی سرچ در موبایل های هواوی جایگزین گوگل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید