نصب تقویت کننده های غیرمجاز عامل تداخلات آنتن های موبایل

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نسترن محسنی گفت: کاربران در برخی مناطق به دلیل عدم پوشش دهی تلفن همراه، اقدام به تهیه و نصب تکرارکننده و تقویت کننده های تلفن همراه از مبادی غیرمجاز و غیرمرتبط می کنند.

نصب تقویت کننده های غیرمجاز عامل تداخلات آنتن های موبایل

وی افزود: این موضوع نه تنها مشکل را حل نمی کند، بلکه بعضاً باعث ایجاد اختلال در سایر فرستنده ها و کاهش و یا قطع سرویس در مناطق دیگر نیز می شود و از سوی دیگر تشعشعات ناشی از این دستگاهها به دلیل غیر استاندارد بودن، می تواند موجبات اثرات مضر برای مردم شود.

معاون رگولاتوری با بیان اینکه لازم است به توصیه های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به طور دقیق توجه شود، تاکید کرد: کاربران تلفن همراه در صورت عدم پوشش و آنتن دهی شبکه باید با هماهنگی اپراتور مربوطه و با توجه به مصوبه CRA-DEC5009-1، درصورت لزوم، اقدام به تهیه و نصب تکرار کننده استاندارد و مجاز کنند تا با مسائل بعدی نظیر توقیف دستگاهها توسط ماموران این سازمان روبرو نشوند.

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1680

به "نصب تقویت کننده های غیرمجاز عامل تداخلات آنتن های موبایل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب تقویت کننده های غیرمجاز عامل تداخلات آنتن های موبایل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید