می خواهیم دوباره قهرمان شویم، تیم ملی فوتبال می تواند صعود کند

به گزارش دوست بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سیامک نعمتی که به علت مصدومیت در فهرست بازیکنان امروز پرسپولس مقابل هودار حضور نداشت در حاشیه ملاقات دو تیم به خبرنگاران گفت: امیدواریم سال نو را با پیروزی مقابل طرفدار آغاز کنیم و در ادامه بازیهای به جای مانده فصل جاری لیگ برتر هم پیروز شویم.

می خواهیم دوباره قهرمان شویم، تیم ملی فوتبال می تواند صعود کند

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم برای فصل جاری رقابت های لیگ برتر اضافه نمود: دنبال بردن تمام بازیها هستیم تا بتوانیم مثل سالهای گذشته قهرمان لیگ برتر شویم. البته ضروری است که نیم نگاهی به نتایج سایر تیم ها داشته باشیم اما به هر حال دنبال کسب مقام قهرمانی نیستیم.

وی که چند باری از سوی دراگان اسکوچیچ به اردوی تیم ملی ایران دعوت شده بود اما در راستا صعود به رقابت های جام جهانی 2022 قطر نتوانست حضور مستمر داشته باشد در خصوص قرعه مرحله گروهی رقابت های جام جهانی 2022 توضیح داد: فکر می کنم گروه سختی داریم اما می توانیم امتیازات کامل را از آن بدست آوریم و برای اولین بار از گروه خود صعود کنیم.

سیامک نعمتی گفت: تمام کوشش خود را می کنم بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم اما اگر هم در جام جهانی نبودم برای این تیم و خوشحالی مردم آرزوی موفقیت می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 14078

به "می خواهیم دوباره قهرمان شویم، تیم ملی فوتبال می تواند صعود کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهیم دوباره قهرمان شویم، تیم ملی فوتبال می تواند صعود کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید