مک پروی اپل به روز می گردد

به گزارش دوست بلاگ، اپل درصدد به روز کردن رایانه مک پرو همین طور نمایشگر آن است و بعضی اطلاعات در این زمینه در اینترنت منتشر شده است.

مک پروی اپل به روز می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، اپل دو فایل پی دی اف را در خصوص ویژگی های آینده مک پرو و نمایشگر پرو دیسپلی ایکس دی آر منتشر نموده که اطلاعات فنی را در این زمینه در اختیار علاقمندان قرار می دهند.

بر همین اساس مک پروی جدید از قابلیت های حرفه ای پیشرفته ای برخوردار است که استفاده از آن را به عنوان یک رایانه ورک استیشن ممکن می نماید. استفاده از پردازنده های Xeon هم در این رایانه ادامه می یابد.

برای مک پروی جدید 32 گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده که به وسیله هر شش مجرای حافظه قابل استفاده است. البته گفته می گردد ممکن است این رقم به 48 گیگابایت نیز افزایش یابد. قدرت سخت افزاری این رایانه در حدی است که اجرای فایل های فوق دقیق 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه بر روی آن با کیفیت بالا ممکن خواهد بود. اپل همچنین در نمایشگر تازه مک از فناوری خاصی برای افزایش دقت و وضوح رنگ ها و نیز بهتر کردن تفکیک رنگ استفاده نموده است. در خصوص قیمت و زمان عرضه این محصولات هنوز خبری منتشر نشده است.

ایرانیرو: ایرانیرو: سفر به زیباترین شهرهای ایران، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، یزد

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3587

به "مک پروی اپل به روز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مک پروی اپل به روز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید