مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از 9 گوشی جدید گلکسی Aسامسونگ تا تشخیص سرطان به کمک هوش مصنوعی

به گزارش دوست بلاگ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از 9 گوشی جدید گلکسی Aسامسونگ تا تشخیص سرطان به کمک هوش مصنوعی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت سامسونگ در سال 2019 گوشی های هوشمند سری گلکسیA جدیدی را به بازار عرضه کرد و به نظر می رسد این شرکت هیچ برنامه ای برای کاهش سرعت عرضه این سری در سال 2020 نداشته باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است، هواوی قصد دارد در سال 2020 اقدام به ایجاد و توسعه HMS کند. پایگاهی ویژه که مختص خدمات موبایل هواوی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از سوالات رایج در حیطه بیماری های رایج زنان، این است که آیا هوش مصنوعی می تواند دقت غربالگری سرطان پستان را بهبود ببخشد؟ به نظر می رسد پاسخ مثبت است. مقایسه عملکرد تشخیصی پزشکان متخصص و رایانه ها چنین است ، اما پیامدهای بالینی این تشخیص ها هنوز تعیین نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد شرکت شیائومی ردمی در آستانه معرفی نسخه های جدید دو گوشی پرفروش خود است. درواقع قرار است این شرکت از نوعی گوشی ردمیK30 5G با رم 10 گیگابایتی پرده برداری کند. در حالی که نسخه معمولی ردمی نوت 8 با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه مجوز ورود به بازار دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سامسونگ نسخه پایدار به روزرسانی اندروید 10 را برای گوشی گلکسی نوت 9 به مناسبت سال نو میلادی منتشر کرد. البته این به روزرسانی تنها در دسترس افراد قرار گرفت که برای دریافت برنامه نسخه بتا ثبت نام کرده بودند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 2820

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از 9 گوشی جدید گلکسی Aسامسونگ تا تشخیص سرطان به کمک هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از 9 گوشی جدید گلکسی Aسامسونگ تا تشخیص سرطان به کمک هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید