مهدی خانی با پرسپولیسی ها به ایران برمی شود

به گزارش دوست بلاگ، مهاجم مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی فردای این تیم مقابل استقلال تاجیکستان همراه با تیم به ایران بازمی شود.

مهدی خانی با پرسپولیسی ها به ایران برمی شود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی مهدی خانی که با کوشش های انجام شده، قرار بود امشب (دوشنبه) به تهران بازشود، با توجه به آخرین تصمیم گیری، در دوشنبه می ماند تا پس از بازی فردا همراه با تیم به تهران برشود.

مهدی مهدی خانی در اولین تمرین پرسپولیس در تاجیکستان که در استادیوم محل برگزاری مسابقه هم انجام شد دچار آسیب و شکستگی دوبل از ناحیه ساعد دست شد.

با کوشش های کادر مدیریتی و سرپرستی باشگاه، قرار بود این بازیکن بعد از این آسیب، با سرعت به تهران منتقل شود. این برنامه پس از اقدامات پزشکی و آتل بندی خوب روی دست این بازیکن و اعلام فاصله یک هفته ای تا 10 روزه بین آتل بندی و جراحی با تغییراتی روبه رو شد تا این بازیکن امکان ادامه حضور در کنار تیم را داشته باشد.

در ادامه با پیگیری افشین پیروانی و با توجه به تعداد پایین پروازها به مقصد تهران، قرار شد این بازیکن، امشب به کشور بازشود. این برنامه هم منتفی شد، پس از آن که معین شد مهدی خانی در صورت انجام این سفر باید نزدیک به 12 ساعت را در یکی از فرودگاه های کشور ثالث سپری کند. به این ترتیب، این بازیکن در اردوی سرخپوشان ماند و بعد از بازی فردا شب، همراه تیم با پرواز اختصاصی به تهران بر می شود. با هماهنگی انجام شده، قرار بر این شده است که او بلافاصله پس از بازگشت بستری شود و تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، پیش از این، زمان سه تا چهار هفته را برای طول درمان این آسیب دیدگی اعلام نموده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 11378

به "مهدی خانی با پرسپولیسی ها به ایران برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی خانی با پرسپولیسی ها به ایران برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید