مرد برزیلی که با وجود داشتن سر واژگون، با امیدواری به زندگی و کار حرفه ای ادامه می دهد

به گزارش دوست بلاگ، حجم اخبار نادرست و کاذب (فیک) در شبکه های اجتماعی آنقدر زیاد است که گاهی ما خبرهای درست را در وهله اول نادرست می پنداریم.

مرد برزیلی که با وجود داشتن سر واژگون، با امیدواری به زندگی و کار حرفه ای ادامه می دهد

امروز در اکانت اینستاگرام آقای پرویز پرستویی مطلبی در خصوص یک مورد عجیب پزشکی یک مرد بریلی، منتشر شده بود که راستش من تا دقایقی فکر می کردم که خبری است کاذب، اما بعد از اینکه جستجو کردم، متوجه شدم که خبر اتفاقا درست است. شما هم همین کار را بکنید و وقتی با خبرها و آمار و تحلیل هایی روبرو می شوید که به نظرتان نادرست است، قبل از قبول یا رد تکانه ای آنها، کمی جستجو کنید.

مورد عجیب این پست سایت خبرنگاران، در خصوص کلادیو وییرا اولیوریا است. او با بدشکلی ناجوری به جهان آمد. سرش کاملا به سمت عقب خم شده بود، طوری که کاملا واژگون بود و دست و پایش هم معلول بود. پزشکان تصور نمی کردند که او مدت زیادی زنده بماند و به مادرش توصیه کردند که زیاد در پی درمان این کودک برنیاید و اجازه بدهد که کودک، سیر طبیعی خود را به سمت مرگ و رهایی طی کند.

نام بیماری آقای اولیوریا، بیماری ای به نام آرتروگریپوز Arthrogryposis است. در این بیماری نادر، مفاصل بدن در چند قسمت بدن در شرایط غیرطبیعی جمع می شوند و امکان حرکت به بیمار نمی دهند و عضلات بدن در اطراف مفصل های درگیر سخت و فیبروزه می شوند.

اما مادر این کودک اما هر کاری از دستش برمی آمد برای او انجام داد و او را زنده نگه داشت. از زمان کودکی اولیوریا کوشش می کرد که به کسی وابسته نباشد و خودش تلویزیون را روشن کند و تماس تلفنی برقرار کند و از اینترنت استفاده کند.

از هشت سالگی اولیوریا توانست که روی زانوهایش راه برود. برای اینکه او در این حین با آسیبی روبرو نشود، والدین اش همه خانه را تغییر دادند، کف پوش خانه را عوض کردند، جای پریزها و ارتفاع تختخواب را پایین آوردند.

با اینکه با توجه به آناتومی خاص اولیوریا، از جایگاه چرخدار هم نمی توانست استفاده کند، به لطف مادرش، مرتب به مدرسه می رفت. او هیچ وقت احساس شرم زدگی نمی کرد و خودش را پنهان نمی کرد.

بعد از مدتی، اولیوریا متوجه شد که با قرار دادن یک قلم در دهان و حرکت دادن ماوس کامپیوتر با لب هایش می تواند بر مشکل ارتباطی و ناتوانی خود غلبه کند. اما حتی مدرک حسابداری گرفت و استخدام شد.

سخنرانی های انگیزشی او بسیار احساس برانگیزند. 3 سال پیش او نخستین کتاب خود را نوشت، عنوان کتاب او جهانی واژگون پیرامون است.

منبع

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 1317

به "مرد برزیلی که با وجود داشتن سر واژگون، با امیدواری به زندگی و کار حرفه ای ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرد برزیلی که با وجود داشتن سر واژگون، با امیدواری به زندگی و کار حرفه ای ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید