قلعه نویی: خوشحالم که گل گهر به ثبات تیمی رسیده است، تیم ما یک ستاره دارد

به گزارش دوست بلاگ، سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: بازی به بازی جلو می رویم ولی خوشحالم که ثبات تیمی در این هفت هفته به وجود آمده است.

قلعه نویی: خوشحالم که گل گهر به ثبات تیمی رسیده است، تیم ما یک ستاره دارد

به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از رجحان 3 بر یک تیمش مقابل شهر خودرو گفت: خدا را شاکریم بعد از که بعد از دو هفته که حق مان باخت نبود و روی بدشانسی باختیم، توانستیم سه امتیاز خوب بگیریم. به فوتبال و مهدی رحمتی هم تبریک می گویم. فکر می کنم بازی که سه، چهار گل داشته باشد، بازی بسیار خوبی بود.

وی اضافه نمود: شهر خودرو را بررسی نموده بودیم، ولی وقتی دیدیم تغییر روش دادند ما هم خیلی زود تغییر روش دادیم. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم. شهر خودرو یکی از تاکتیکی ترین تیم های لیگ است. همین تیم مقابل استقلال زمانی که 10 نفره بود چهار، پنج موقعیت صد درصد داشت، اما مقابل ما به جز گلی که خوردیم موقعیتی نداشتند. به همین خاطر به بچه هایم تبریک می گویم و تشکر می کنم که آنقدر زحمت می کشند و فوتبال با برنامه بازی می نمایند. وقتی تیم دو هفته می بازد از نظر روحی و روانی به هم می ریزد ولی بچه های ما این کار مهم را انجام دادند و از آنها سپاسگزارم.

سرمربی گل گهر در خصوص حضور قربان خانی در ترکیب ثابت این تیم و تعویض زودهنگام او با آشوری، مطرح کرد: وقتی دیدیم که حریف 2-3-5 بازی می نماید، برای اینکه بتوانیم از کناره ها استفاده کنیم تغییر روش دادیم و این موضوع هم به ما یاری کرد. آشوری توانست از روزنه ها استفاده کند و پاس گل بدهد. امروز روز خوب او هم بود. همه تیم ما امروز روز خوبی داشتند. گاهی آدم دقیقه یک هم تعویض می نماید، نه به خاطر اینکه آن بازیکن ضعیف است، بلکه برای اینکه بخواهد در تیم تغییراتی ایجاد کند.

قلعه نویی در خصوص آمادگی گادوین منشا و پیش بینی اش از آینده گل گهر گفت: یک ستاره داریم و آن هم گل گهر و کارگرانش هستند، منشا هم یکی از اینهاست. از روز اول قول دادیم ثبات تیمی درست کنیم که خوشبختانه این کار را مهم را انجام دادیم. تا فردا خوشحالی می کنیم و از فردا به فکر بازی با ذوب آهن خواهیم بود. بازی به بازی جلو می رویم ولی خوشحالم که ثبات تیمی در این هفت هفته به وجود آمده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

ادامه دارد..

پایگاه اینترنتی مأوا: پایگاه اینترنتی مأوا، مجله خبری و تحلیلی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8254

به "قلعه نویی: خوشحالم که گل گهر به ثبات تیمی رسیده است، تیم ما یک ستاره دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: خوشحالم که گل گهر به ثبات تیمی رسیده است، تیم ما یک ستاره دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید