فاضلی: باید از گل محمدی الگوبرداری کنیم ، بازیکنانم با روح عظیم بازی کردند

به گزارش دوست بلاگ، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می گوید بازیکنانش با روح بزرگی که دارند برابر پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند.

فاضلی: باید از گل محمدی الگوبرداری کنیم ، بازیکنانم با روح عظیم بازی کردند

به گزارش خبرنگاران، وحید فاضلی پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی امروز نشان داد بازیکنان ما روح بزرگی دارند و با شرافت در این هوای سخت جنگیدند. به شرف آن ها درود میفرستم و از آن ها تشکر می کنم. پرسپولیس، نایب قهرمان آسیا در دقایقی حرفی برای گفتن نداشت. ترکیب این تیم نسبت به ترکیب فینال آسیا به مراتب قوی تر بود. وحید امیری و احسان پهلوان هم امروز بودند؛ اما بازیکنان من جنگیدند.

او اضافه نمود: ما خیلی خوب بودیم و روی یک صحنه که گل دریافت کردیم، نباید گل می خوردیم. بعضی کارشناسان می گویند گل پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسید چون نوراللهی مقابل دید دروازه بان ما ایستاده بود. با این حال از تیم داوری تشکر می کنم. از مالک باشگاه هم تشکر می کنم که کنار تیم بودند. به آقای گل محمدی هم تبریک می گویم که تیم خوبی دارند و امیدوارم آرامشی که آقای گل محمدی کنار زمین دارند، الگویی برای مربیان جوان بشود. بعضی نیمکت ها شلوغ می نمایند اما به آقای گل محمدی درود می فرستم.

وی درباره شرایط جوی مسابقه هم گفت: ما روی سه تاکتیک برای گلزنی برنامه ریزی نموده بودیم و روی یکی از همین تاکتیک ها به گل رسیدیم. روی دو مورد دیگر هم می توانستیم به گل برسیم. ما تیم خوبی بودیم و تیم مغلوب نبودیم. موقعیت های نساجی نسبت به حریف چربش بیشتر داشت.

فاضلی در ادامه در پاسخ به این سوال که مهرداد طهماسبی چرا در ترکیب تیم حضور داشت، گفت: طهماسبی خوب کار می نماید و احتیاج بود که بازی کند. مهرداد طهماسبی هم خوب کار کرد.

وی در ادامه گفت: بعضی صحنه های مشکوک وجود داشت که کارشناسان باید نظر بدهند. به آقای بنیادی فر توصیه می کنم که در زمین مهربان تر باشند. اخراج دستیار من کارمان را سخت کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8460

به "فاضلی: باید از گل محمدی الگوبرداری کنیم ، بازیکنانم با روح عظیم بازی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاضلی: باید از گل محمدی الگوبرداری کنیم ، بازیکنانم با روح عظیم بازی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید