فاش شد؛ چرا قوچان نژاد پرسپولیسی نمی گردد؟

به گزارش دوست بلاگ، چند سال است که بحث حضور رضا قوچان نژاد مهاجم باتجربه کشورمان در فوتبال ایران مطرح می گردد. البته هیچ موقع این اتفاق رخ نداده و قوچان نژاد برعکس دژاگه تا الان به فوتبال ایران نیامده است.

فاش شد؛ چرا قوچان نژاد پرسپولیسی نمی گردد؟

هرچند او در آخرین گفت وگوی خود اعلام نمود ممکن است به فوتبال ایران بیاید، اما به نظر می رسد تا زمانی که تحت قرارداد باشگاه زووله هلند باشد این امر میسر نخواهد شد.

در حال حاضر شنیده می گردد که پرسپولیس، تراکتور و چند تیم دیگر خواستار به خدمت دریافت قوچان نژاد هستند، اما مانع عظیم برای حضور او در فوتبال ایران پول است.

شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه زووله چیزی حدود 500 هزار یورو برای رضایت نامه قوچان نژاد می خواهد و خود این بازیکن هم در کمترین حالت خودش بین 200 تا 300 هزار یورو پول می خواهد. یعنی حضور قوچان نژاد در فوتبال ایران بین 700 تا 800 هزار یورو خرج برمی دارد.

در این شرایط باشگاه پرسپولیس قید قوچان نژاد را زده، چون با این مبلغ اصلا نمی تواند بازیکنی را به خدمت بگیرد، ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس قبل از آغاز جابجایی باید تمام 500 هزار یورو طلب بودیمیر را هم بدهد تا پنجره جابجاییی بسته نگردد.

به این ترتیب حضور قوچان نژاد حداقل در پرسپولیس منتفی است. هرچند به نظر می رسد باشگاه های متمول هم نتوانند چنین پولی را پرداخت نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8864

به "فاش شد؛ چرا قوچان نژاد پرسپولیسی نمی گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاش شد؛ چرا قوچان نژاد پرسپولیسی نمی گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید