شیخ ویسی: مگر می گردد مجانی فوتبال بازی کرد؟!، هیچ احترامی به ما گذاشته نمی گردد

به گزارش دوست بلاگ، دروازه بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: متأسفانه هیچ احترامی به ما گذاشته نمی گردد و با این وضعیت تصمیم گرفتیم به عمان نرویم.

شیخ ویسی: مگر می گردد مجانی فوتبال بازی کرد؟!، هیچ احترامی به ما گذاشته نمی گردد

وحید شیخ ویسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد انصراف بازیکنان استقلال خوزستان از سفر به عمان برای بازی با الهلال عربستان گفت: مدت هاست که بازیکنان با مشکل روبرو هستند و بعد از بازی الجزیره هم تمرین نکردیم. قرار ما از قبل این بود که به عمان نرویم و باید سر حرف مان می ایستادیم. متأسفانه هیچ احترامی به ما گذاشته نمی گردد و حتی نمی توانیم با یکی از مسئولان باشگاه حرف بزنیم تا درجریان مسائل ما قرار بگیرند.

وی ادامه داد: هر فردی برای شغلی که دارد و برای کاری که انجام می دهد پول می گیرد. ما هم فوتبال بازی می کنیم و حق مان را می خواهیم. ما چیز اضافه که نمی خواهیم. مگر می گردد مجانی فوتبال بازی کرد؟! این دو بازی هم تمام می گردد و مطمئن باشید شرایط تغییری نخواهد کرد.

بازیکنان استقلال خوزستان نمی دانند که باید پول شان را از چه کسی بگیرند، شیخ ویسی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: اگر مسائل اقتصادی حل گردد و حق و حقوق بازیکنان را بدهند، ما هم به عمان خواهیم رفت.

  • درب ضد سرقت

    درب ضد سرقت و ضد حریق | برای اینکه امنیت خاطر بیشتری داشته باشید از درب های امنیتی ضد سرقت و ضد حریق استفاده کنید.

  • تور مالزی

    تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 529

به "شیخ ویسی: مگر می گردد مجانی فوتبال بازی کرد؟!، هیچ احترامی به ما گذاشته نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیخ ویسی: مگر می گردد مجانی فوتبال بازی کرد؟!، هیچ احترامی به ما گذاشته نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید