شانس به استقلال رو کرده است، پرسپولیس در جنگ نابرابری واقع شده است

به گزارش دوست بلاگ، مربی پیشین تیم امید گفت: پرسپولیس در جنگ نابرابری با حریفان آسیایی بازی خواهد کرد و شانس به استقلال رو کرده است.

شانس به استقلال رو کرده است، پرسپولیس در جنگ نابرابری واقع شده است

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، کنندگان فوتبال ایران در شرایطی باید ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را در قطر از سر بگیرند که در شرایط متفاوتی با حریفان مسابقه خواهند داد. در دو بازی که پیش از همه گیری ویروس کرونا کنندگان کشورمان انجام دادند سپاهان بهترین و شهر خودرو ضعیف ترین تیم ایرانی بود.

امیرحسین پیروانی در مورد دیدارهای کنندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار ورزشی خبرنگاران مطرح نمود: پرسپولیس با قدرت قهرمان ایران شد. این تیم در گروه C دو بازی انجام داده و تنها یک امتیاز گرفته است. در جدول شرایط جالبی ندارد. باید بپذیریم که ما از حق میزبانی محروم بودیم و در چهار بازی بعدی نیز به خاطر شرایطی که بیماری کرونا ایجاد کرده، ناچار هستیم در ورزشگاه بدون تماشاگر و در خارج از خانه به مصاف حریفان برویم. البته به غیر از کنندگان قطر، دیگر کشورها نیز شرایط مشابه با ما دارند.

وی افزود: پرسپولیس در گروه خود التعاون عربستان و الدحیل قطر را دارد. این دو تیم ثروتمند که شرایط مالی بسیار خوبی دارند، با هزینه های زیادی که کرده اند، جنگ نابرابری را از لحاظ مهره های خارجی و امکانات در مقابل پرسپولیس خواهند داشت. آن ها به واسطه شرایط مالی خوبشان بازیکنان خارجی بسیار خوبی را جذب کرده اند و می توان گفت از تیم های ملی کشورشان هم قدرت بیشتری دارند.

مربی پیشین تیم امید ایران اعلام نمود: تیم های بزرگ پرسپولیس و استقلال در قسمت سرمربیگری در هفته های اخیر با مشکلاتی روبرو بوده اند. سرمربی استقلال که استعفا داد و برایش جانشین موقت انتخاب شده و سرمربی پرسپولیس چند باری تهدید به استعفا کرده است. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم جدایی مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند و علی علیپور، کار پرسپولیس را سخت تر می کند.

این تیم بازیکنان جدیدی جذب کرده ولی تا آن ها با تفکرات یحیی گل محمدی، سرمربی تیم آشنا شوند، نیاز به زمان بیشتری دارند. البته پرسپولیس فوتبال خوبی را ارائه می کند و باید با تمرکز زیادی تلاش کند ولی باید بپذیریم که کار این تیم برای صعود بسیار سخت است چرا که التعاون 6 امتیاز به دست آورده و الدحیل نیز در شرایط مناسبی قرار گرفته است. پرسپولیس برای صعود باید بتواند در دیدار رو در رو مقابل الدحیل برنده شود و مقابل کننده عربستان نیز نتایج قابل قبولی بگیرد. ضمن اینکه پیروزی برابر شارجه امارات نیز نیاز مبرم سرخ پوشان برای صعود به مرحله حذفی است.

وی در مورد شرایط استقلال گفت: شاید بعد از آن همه اتفاقات عجیب که در اطراف تیم استقلال افتاد و فقط مختص تیم های ایرانی است، تمرکز بازیکنان این تیم از دست رفت و در فینال جام حذفی قهرمانی را از دست داد. حالا خوش شانسی به آبی پوشان رو کرده و الوحده امارات یکی از تیم های قدرتمند گروه A از مسابقات انصراف داده است. با این حساب استقلال در گروه سه تیمی قرار گرفته است و برای صعود به مرحله بعد باید در دیدار رو در رو مقابل الشرطه عراق برنده از زمین خارج شود. البته که آبی پوشان می توانند در مقابل الاهلی عربستان نیز نمایش خوبی را ارائه کنند. مهم ترین عاملی که می تواند صعود استقلال به مرحله بعدی را تضمین کند، حفظ آرامش در این تیم است و اینکه بتواند از ظرفیت فعلی خود به بهترین شکل بهره ببرد.

مربی پیشین تیم امید ایران در مورد تیم سپاهان یادآور شد: سپاهان سه امتیاز از دو بازی به دست آورد و از لحاظ امتیازی نسبت به سایر کنندگان ایران شرایط بهتری دارد. با توجه به حضور تیم قدرتمند تیم السد قطر در گروه D، حریف اصلی سپاهان در این گروه برای صعود به مرحله بعدی النصر عربستان است. العین امارات هم تیم قدرتمندی نیست و هر دو بازی خود را واگذار کرده است. کننده اصفهانی فوتبال ایران باید بتواند در دو دیداری که با کننده عربستان دارد به حداقل چهار امتیاز برسد تا با کسب پیروزی در دیدار با العین امارات، راستا صعود خود به مرحله بعد را هموار کند. سپاهان هم در کادر مربیگری تغییراتی داشته و امیدوارم سرمربی جدید بتواند نتایج مناسبی بگیرد.

پیروانی در مورد تیم شهر خودرو نیز گفت: باید بپذیریم کم شانس ترین کننده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا تیم شهر خودروست. این تیم دو شکست در بازی های ابتدایی خود مقابل الهلال عربستان و پاختاکور ازبکستان داشت. البته شباب الاهلی امارات هم مانند این تیم هر دو بازی نخست خود را واگذار کرده ولی با توجه به فاصله 6 امتیازی تا منطقه صعود، به نظرم شهر خودرو باید به چهار بازی بعدی خود نگاهی تدارکاتی برای هماهنگی بیشتر داشته باشد چون مقابل کنندگان خوب آسیایی قرار می گیرد و می تواند در این دیدارها هماهنگی بسیار خوبی برای دیدارهای لیگ برتر پیدا کند.

4048/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 6814

به "شانس به استقلال رو کرده است، پرسپولیس در جنگ نابرابری واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس به استقلال رو کرده است، پرسپولیس در جنگ نابرابری واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید