سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر شد

به گزارش دوست بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی ایتالیایی رسما به اسم جانشین آنتونیو کونته در اینتر انتخاب شد.

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر شد

به گزارش خبرنگاران، اینتر رسما گفت با سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی قراردادی دو ساله امضا نموده است. لازم به ذکر است سرمربی سابق لاتزیو با 45 سال سن پس از استراماچونی، لئوناردو و روبرتو مانچینی، چهارمین سرمربی جوان تاریخ اینتر لقب گرفت (در کنار مورینیو که او هم در 45 سالگی سرمربی اینتر شد).

باشگاه اینتر رسما گفت که سیمونه اینزاگی، سرمربی سابق لاتزیو، با قراردادی دو ساله جانشین آنتونیو کونته و سرمربی تیم قهرمان سری آ شد. اینزاگی قرار است امروز با استیون ژانگ، رییس باشگاه اینتر، هم ملاقات کند تا درباره استراتژی نراتزوری در پنجره جابجایی تابستان با یکدیگر به بحث و گفتگو بپردازند. در بخش ابتدایی بیانیه اینتر که مفصل به معرفی سیمونه اینزاگی پرداخته، آمده است: توپ تقدیر او بود. وقتی در یک دهکده کوچک نزدیک به پیاچنزا عظیم می شوید و یک برادر سه سال عظیمتر دارید، به احتمال زیاد شما هم مانند او فقط رویای یک چیز را دارید: فوتبال!

پس از صحبت درباره دوران کودکی و نوجوانی اینزاگی و سپس دورانی که در لاتزیو به اسم بازیکن گذراند، بیانیه اینتر اینطور ادامه پیدا نموده است: هنگامی که دوران بازی او در سال 2010 خاتمه یافت، اینزاگی فوراً به سمت مربیگری سوق پیدا کرد. حرفه مربیگری او در فصل 11-2010 به اسم بخشی از مربیان جوانان لاتزیو شروع شد، سپس سرمربی تیم پریماورا شد (دو اسم قهرمانی کوپا ایتالیا و یک سوپرکاپ). سپس در آوریل سال 2016، او راهنمایی تیم اول لاتزیو را بر عهده گرفت.

در حالی که تنها هفت بازی در آن فصل به جای مانده بود او توانست صندلی خود برای فصل بعد را تضمین کند. او پنج دوره دیگر به اسم مربی لاتزیو ادامه داد و در سال 2019 قهرمان جام حذفی ایتالیا و برنده دو اسم قهرمانی سوپرکاپ در سال های 2017 و 2019 شد. او بعلاوه فوتبال لیدر چمپیونزلیگ را با کسب مقام چهارم در سال 2020 به باشگاه مرکز نشین بازگرداند. سیمونه اینزاگی که به اسم بازیکن 3 بازی برای تیم ملی ایتالیا انجام داده، آماده است تا در یک ماجراجویی هیجان انگیز تازه شرکت کند: به اسم سرمربی اینتر. # سیمونه خوش آمدی.

انتظار می رود اشرف حکیمی تنها ستاره عظیمی باشد که اینتر را ترک می نماید و روملو لوکاکو، رهبر و ستاره اصلی این تیم خواهد بود. مدیران اینتر به روملو لوکاکو اطمینان داده اند که پروژه آن ها جدی است و اشرف حکیمی، تنها بازیکن عظیمی خواهد بود که به خاطر مسائل اقتصادی، این باشگاه را در تابستان ترک می نماید.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر که نقش مهمی در نوزدهمین اسکودتوی این باشگاه داشت، انتظار نداشت آنتونیو کونته از این باشگاه جدا گردد اما اینتر به این مهاجم بلژیکی اطمینان داده که پروژه آن ها طبق برنامه زیر نظر سیمونه اینزاگی ادامه می یابد. اینتر که امروز اینزاگی را رسما به اسم سرمربی خود گفت، به زودی اشرف حکیمی را خواهد فروخت و آن ها به لوکاکو اطمینان داده اند حکیمی تنها ستاره عظیمی است که در این تابستان، نراتزوری را ترک می نماید.

به این ترتیب امکان فروش الساندرو باستونی و نیکولو بارلا وجود نخواهد داشت. این دو نفر به کریستین اریکسن، مارسلو بروزوویچ و البته روملو لوکاکو، از ارکان اصلی تیم اینزاگی خواهند بود. با این حال ایوان پریشیچ، آندره آ رانوکیا و الکساندر کولاروف در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب ممکن است به فروش برسند. اگر پیشنهاد قابل توجهی هم برای میلان اشکرینیار از راه برسد، ممکن است ماروتا با فروش او، نیکولا میلنکوویچ را از فیورنتینا بخرد.

پس از جدایی سیمونه اینزاگی از لاتزیو، این باشگاه در پی جانشین او است. سینیشا میهایلوویچ و والتر ماتزاری گزینه های اصلی راهنمایی لاتزیو هستند. به نقل از اسکای ایتالیا؛ والتر ماتزاری که پس از فعالیت در تورینو بدون تیم است، یکی از گزینه های لاتزیو است. سینیشا میهایلوویچ سرمربی بولونیا هم به واسطه رابطه خوبش با لاتزیو و طرفداران بیانکوچلستی دیگر گزینه عقاب ها برای جانشینی سیمونه اینزاگی محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 10512

به "سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید