سورپرایز ناخوشایند برای حریف ایران ، سومین تلفات بلغارستان پیش از بازی با ایران

به گزارش دوست بلاگ، یک بازیکن دیگر بلغارستانی به علت مصدومیت از اردوی تیم ملی کشورش خارج شد و بازی با ایران را از دست داد.

سورپرایز ناخوشایند برای حریف ایران ، سومین تلفات بلغارستان پیش از بازی با ایران

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی ایران و بلغارستان فردا و در یک ملاقات محبت آمیز به مصاف هم می روند. رسانه segabg این کشور در خبری از مصدومیت یکی دیگر از بازیکنان تیم ملی این کشور خبر داده است.

این رسانه نوشته است: یک سورپرایز ناخوشایند دیگری برای ملادن کرستایچ، سرمربی تیم ملی بلغارستان رقم خورد. در تمرین دیروز تعیین شد که مارتین مینچف، مهاجم تیم اسپارتا پراگ به علت آسیب دیدگی دو ملاقات برابر ایران و مونته نگرو را از دست خواهد داد.

در حال حاضر تعیین نیست که جانشینی برای او به تیم ملی دعوت گردد یا خیر. این سومین بازیکنی است که از فهرست اعلام شده اولیه خارج می گردد. پیش از این تعیین شد پتکو هریستوف دچار آسیب دیدگی شده و نیکولا ایلیف برای یاری به تیم ملی جوانان، از اردو خارج شد. در نهایت، کریستین دیمیتروف به جای هریستوف به تیم ملی دعوت شد.جدای از آن،

ملادن کرستایچ تصمیم گرفت تا مصدومان قبلی نظیر اسوتوسلاو ووتسف (اسلاویا)، مارین پتکوف (لوفسکی) و آنتون ندیالکوف (لودوگورتس) و فیلیپ کراستف را که پس از انتقال به لس آنجلس در تمرینات تیم جدیدش دچار مصدومیت شده بود را دعوت نکند.

با این حال سایر ملی پوشان در تمرین حضور پیدا نموده و بعضی از آنها روز گذشته با رسانه ها صحبت کردند و در آستانه بازی ها ابراز خوش بینی کردند. لوکاس پتکوف که به تازگی ملی پوش شده است گفت: احساس خوبی دارم و امیدوارم بتوانم توانایی هایم را نشان دهم و در این دو مسابقه به تیم یاری کنم. حضور در اینجا برای من افتخار است. امیدوارم اولین دقایقم را برای بلغارستان ثبت کنم. این بازیکن عضو تیم آگزبورگ در بوندس لیگا آلمان است اما به صورت قرضی در گروتر فورت بازی می نماید.

دیمیتار میتوف دروازه بان تیم سنت جانستون اسکاتلند که او نیز برای اولین بار به تیم ملی دعوت شده، گفت: این رویای من از کودکی بوده و اکنون به واقعیت تبدیل خواهد شد و حالا باید خودم را به کادرفنی ثابت کنم که شایسته حضور در تیم ملی هستم.امیدوارم اگر به من اعتماد گردد دروازه ام را بسته نگه دارم. بیشتر بازیکنان را در تلویزیون دیده ام و شخصاً همدیگر را نمی شناختیم. دروازه بانان جوان باکیفیت زیادی در این تیم حضور دارند. هر کسی که دروازه بان اومل تیم ملی بلغارستان باشد، دو نفر دیگر از او حمایت خواهند کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1402 بروزرسانی: 15 شهریور 1402 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 18737

به "سورپرایز ناخوشایند برای حریف ایران ، سومین تلفات بلغارستان پیش از بازی با ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورپرایز ناخوشایند برای حریف ایران ، سومین تلفات بلغارستان پیش از بازی با ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید