سوال عجیب علیرضا دبیر: چرا لباس پوشیدنم را مسخره می کنید؟

به گزارش دوست بلاگ، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در نشست خبری که صبح امروز (دوشنبه) در محل این فدراسیون برگزار گردید، گفت: اجازه نخواهیم داد خبر و حاشیه ای به اردوهای تیم ملی ورود کند. من حتی نگذاشتم سوریان و پژمان درستکار جای من صحبت نمایند و گفتم کتکش را من بخورم.

سوال عجیب علیرضا دبیر: چرا لباس پوشیدنم را مسخره می کنید؟

لباس پوشیدن من را مسخره می نمایند!

وی ادامه داد: سال 98 که آمدم، تیم یازدهم و نهم جهان، سه ماه حقوق عقب افتاده و کلی بدهی را تحویل گرفتم و امروز ببینید که کجا هستیم. این کار همه شماست. من همواره گفتم حمال کشتی هستم، با این کلمه لذت می برم. لباس من را مسخره می نمایند. من بلدم لباس بپوشم، ولی از 6 صبح سر پروژه هستم. من آدم عملیاتی هستم. باید سر تمرین بچه ها هم بروم. چطور انتظار دارند کت و شلوار بپوشم. شلوار شش جیب گشاد است، پای پرانتزی من را نشان نمی دهد. کشتی ورزش پرفشاری است و این ها پیش می آید. کت و شلوار 50 میلیونی بپوشم و زمانی که کار نکنم، آیا می توانم حرف بزنم؟

چطور توقع دارند با کت و شلوار تمرین کنم؟

وی ادامه داد: من از 17 سالگی اصلا بلد نیستم لباس بپوشم. اینجا از 6 صبح سر پروژه می روم. من آدم عملیاتی هستم و سر پروژه که می روم خاکی می شوم. از آن طرف آدم فنی هستم و لخت می شوم و با بچه ها تمرین می کنم. پس چطور توقع دارند من همواره با کت و شلوار باشم. آیا آن جهان لباس پوشیدن و فلان برند را پوشیدن حسن و خوبی است؟

منبع: فرارو
انتشار: 9 شهریور 1401 بروزرسانی: 9 شهریور 1401 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 15089

به "سوال عجیب علیرضا دبیر: چرا لباس پوشیدنم را مسخره می کنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوال عجیب علیرضا دبیر: چرا لباس پوشیدنم را مسخره می کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید