سرمربی تیم پاس به زودی مشخص می شود

به گزارش دوست بلاگ، خبرنگاران/همدان مدیرعامل باشگاه پاس همدان با بیان اینکه در حال صحبت با چند گزینه برای سرمربیگری تیم هستیم، گفت: فعلاً نمی توانیم نامی از این افراد ببریم چون هنوز به توافق قطعی نرسیدم اما طی چند روز آینده سرمربی تیم تعیین خواهد شد.

سرمربی تیم پاس به زودی مشخص می شود

امیر عظیمی در گفت وگو با خبرنگاران، بیان نمود: توافق قطعی با هیچ فردی برای سرمربیگری و جذب بازیکن جدید نداشتیم اما توانستیم بازیکنان فصل قبل که مدنظر باشگاه بودند را حفظ کنیم.

عظیمی توضیح داد: با چند بازیکن جدید صحبت کردیم و منتظریم پس از مشخص شدن سرمربی با نظر او اقدام به جذب بازیکن کنیم.

وی در رابطه با امکان حضور بازیکنان پایه تیم پاس در تیم اصلی، توضیح داد: ممکن است با نظر سرمربی و تست هایی که او خواهد گرفت، بازیکنانی را از تیم پایه برای بازی در تیم بزرگسالان انتخاب کنیم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: تا به امروز حمایت ها از تیم پاس خیلی خوب بوده و بازیکنان تیم ما جزء معدود تیم هایی بودند که 80 درصد مبلغ قرارداد فصل قبل خود را گرفتند.

عظیمی ادامه داد: 20 درصد مابقی قرارداد بازیکنان نیز جریمه آنها برای عدم صعود به لیگ دسته یک بود و با توجه به این تصمیم، تیم پاس برای فصل قبل به هیچ فردی بدهکار نیست و اگر طلبکاری وجود دارد برای فصول گذشته بوده که اداره ورزش در حال پیگیری این موضوعات است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7050

به "سرمربی تیم پاس به زودی مشخص می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم پاس به زودی مشخص می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید