سازنده آیفون به فراوری ماسک روی آورد

به گزارش دوست بلاگ، ویروس خطرناک و کشنده کرونا موجب شد شرکت فاکسکان بعنوان فراوریکننده گوشی های آیفون، نیز به سمت فراوری ماسک های بهداشتی روی بیاورد.

سازنده آیفون به فراوری ماسک روی آورد

به گزارش ایسنا، شرکت فاکسکان که یکی از بزرگترین فراورینمایندگان گوشی های آیفون اپل در چین به شمار می رود، در اقدامی غیرمنتظره و غیرعادی اعلام نموده است که تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در چین و مناطق گسترده ای از دنیا به سمت و سوی فراوری ماسک های بهداشتی روی آورده است.

این شرکت همچنین اعلام نموده است که می خواهد خط فراوری قطعات الکترونیکی خود را که موقتا به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل و متوقف اعلام نموده بود، دوباره از سر بگیرد.

هم زمان با شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده ویروس کرونا، بسیاری از شرکت های بزرگ دفاتر و کارخانه های خود در چین و مناطق پرخطر در شرق آسیا را تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام کردند و از تمامی کارکنان و پرسنل خود در کشورهای دیگر خواستند که از هر گونه سفر به چین و کشورهای اطراف آن خودداری نمایند.

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده در گاردین، شمار قربانیان کرونا در چین به 722 نفر رسیده و تا به امروز تعداد کل افراد مبتلا به آن نیز از مرز 35 هزار نفر گذشته است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3200

به "سازنده آیفون به فراوری ماسک روی آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازنده آیفون به فراوری ماسک روی آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید