رادیو فرهنگ و تولید 25 برنامه برای نوروز سال 99

به گزارش دوست بلاگ، شبکه رادیویی فرهنگ با تدارک 26 عنوان ویژه برنامه نوروزی در تعطیلات همراه مخاطبین است.

رادیو فرهنگ و تولید 25 برنامه برای نوروز سال 99

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، علیرضا حبیبی سرپرست شبکه رادیویی فرهنگ با اعلام برنامه های تدارک دیده شده برای نوروز گفت: این شبکه رادیویی با 26 عنوان برنامه در قالب 274 برنامه از 25 اسفندماه به استقبال نوروز می رود.

وی در خصوص ویژه برنامه های رادیو فرهنگ گفت: بوی عیدی، بهارگردی، آیین سوگند و پارینه سال برنامه هایی هستند که از 25 تا 29 اسفندماه در استقبال از نوروز با موضوعات مختلف پخش می شوند.

حبیبی اضافه نمود: ساز نوروز نام برنامه ای ویژه از این شبکه است که تمامی گروه های برنامه ساز در بخش های مختلف تولید و پخش آن را برعهده دارند و به فراخور رسالت هر گروه بخش های این برنامه متناسب با این مساله تفاوت دارد.

سرپرست رادیو فرهنگ از برگزاری مشاعره بهاری در این شبکه خبرداد و اضافه نمود: پیش از نوروز با تلاش همکاران تولید کننده برنامه حریر سخن در بازه زمانی کوتاه و فشرده این برنامه با مضمون مشاعره بهاری با اشعار ویژه بهار و نوروزخوانی به کارشناسی استاد اسماعیل آذر ضبط شد و برای پخش در جدول برنامه های نوروزی قرار گرفت تا علاقه مندان به مشاعره در تعطیلات نوروزی با این برنامه همراه شوند.

حبیبی به منعطف بودن موضوعات برنامه های رادیو فرهنگ اشاره کرد و عنوان داشت: رادیو فرهنگ بالذات و در درون خود بار فرهنگی و در عین حال توجه به اوقات فراغت با چاشنی هنر و فرهنگ را دارد برهمین اساس برنامه هایی که در طول سال تقدیم مخاطبین می شود با کمی تغییر در مضمون و موضوع در ایام نوروز نیز همراه مردم بوده تا زمان فراغت را با بهترین آثار مکتوب، موسیقیایی و هنر های هفتگانه پر کند که در این میان برنامه چهار باغ با ساختار مجله رادیویی ویک انجمن ادبی یکی از ویژه هایی است که می توان به آن اشاره کرد.

سرپرست رادیو فرهنگ در ادامه گفت: نغمه های بهاری، بیتابیت، بهار جان، نوروزنامه و عید دیدنی هم برنامه هایز هستند که گروه تولید و تامین رادیو فرهنگ برای نوروز مردم تدارک دیده است.

وی به ویژه برنامه 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی نیز اشاره کرد وگفت: رادیو فرهنگ در این روز برنامه روز سرنوشت را تدارک دیده است.

وی در سرانجام تاکید کرد: یکی از مواردی که رادیو فرهنگ به آن توجه ویژه دارد برنامه سازی برای فارسی زبانان سراسر جهان است که به همین منظور در نوروز 99 برنامه وطن فارسی با عبر از مرز های جغرافیایی و نزدیکی فرهنگی با دیگر کشور ها به معرفی آیین های نوروزی در دیگر کشور ها اختصاص دارد.

علاقه مندان می توانند برنامه های رادیو فرهنگ را روی موج اف ام ردیف 106 مگاهرتز مو موج ای ام ردیف 585 کیلوهرتز بشنوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 3957

به "رادیو فرهنگ و تولید 25 برنامه برای نوروز سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادیو فرهنگ و تولید 25 برنامه برای نوروز سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید