درگیری لفظی ژوزه مورینیو و فرانک لمپارد؛ رابطه ای که دیگر محبت آمیز نیست!

به گزارش دوست بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- این بار برخورد فرانک لمپارد و مورینیو برخلاف همیشه محبت آمیز نبود.

درگیری لفظی ژوزه مورینیو و فرانک لمپارد؛ رابطه ای که دیگر محبت آمیز نیست!

به گزارش خبرنگاران، در جریان دیدار تاتنهام و چلسی در لیگ کاپ انگلستان، ژوزه مورینیو و فرانک لمپارد به مشاجره با یکدیگر پرداختند و درگیری لفظی پیدا کردند. در دوران طلایی چلسی، ژوزه مورینیو سرمربی آبی های لندن بود و فرانک لمپارد یکی از مهره های کلیدی تیم او بود. دو تیم چلسی و تاتنهام در جام اتحادیه انگلیس به مصاف هم رفته اند و آبی های لندن با گل دقایق ابتدایی تیمو ورنر، مهاجم آلمانی و جدید خود از اسپرز پیش افتاده اند. اما یکی از لحظات تماشایی نیمه اول را باید به درگیری لفظی مورینیو و لمپارد در کنار زمین اختصاص داد.

به نظر می رسید مورینیو از اعتراضات سرمربی چلسی در کنار زمین عصبانی شده و او در ادامه با حرکات دست لمپارد را به سکوت و نشستن روی نیمکت دعوت کرد. اما لمپارد نیز درگیری لفظی را ادامه داد تا جریان مسابقه برای لحظاتی تحت تاثیر درگیری این دو نفر قرار گیرد. به نظر می رسید لمپارد با لبخند خود اعصاب سرمربی تاتنهام را به هم ریخته بود. به نظر می رسد جمله مورینیو خطاب به لمپارد این بوده است: وقتی 0-3 می بازی اینگونه لب خط پیدایت نمی شود.

جالب اینجاست در سالهای ابتدایی هزاره جدید مورینیو در عرصه مربیگری و لمپارد در زمین در چلسی روزهای فوق العاده ای را کنار یکدیگر رقم زده و عناوین فراوانی فتح کردند. حالا و بعد از سالها لمپارد نیز به عرصه مربیگری روی آورده و با سرمربی سابق خود در چلسی اینگونه درگیر شده است.

تاتنهام در سومین بازی خود از مجموع پنج بازی طی 11 روز، امشب در دور چهارم لیگ کاپ به مصاف چلسی می رود. از آنجایی که بازی با مکابی حیفا در پلی آف لیگ اروپا اهمیت بیشتری برای اسپرز دارد، گزینه ای جز اعمال تغییرات بسیار در ترکیب تیم برای دربی امشب پیش روی مورینیو باقی نمانده است.

دوست دارم برای لیگ کاپ بجنگم ولی فکر نمی کنم قادر به انجام این کار باشم. پنجشنبه مسابقه ای در پیش داریم که به اندازه حضور در لیگ قهرمانان اروپا برای ما درآمدزا نیست ولی مرحله گروهی لیگ اروپا مقداری برای ما درآمد دارد که این برای باشگاهی مثل ما بسیار ارزشمند است. احتمالا در مرحله گروهی این رقابت ها شانس بالایی برای رسیدن به دور حذفی خواهیم داشت، بنابراین بازی روز پنجشنبه برای ما بسیار حائز اهمیت است. با توجه به بازی پیش رو در روز پنجشنبه، فکر می کنم EFL به جای ما در مورد ترکیب تیم تصمیم گیری کرده است. حتی ما را به دردسر نیانداختند و به جای ما تصمیم گرفتند!

در جریان نیمه دوم دیدار تاتنهام و چلسی در لیگ کاپ انگلستان، اریک دایر درحالیکه تاتنهام با یک گل عقب بود، زمین بازی را ترک کرد و به دستشویی رفت. ژوزه مورینیو از این اقدام بازیکن تیمش بسیار عصبانی شد و به دنبال او راه افتاد و به رختکن رفت. ثانیه هایی پس از ورود مورینیو به رختکن، اریک دایر به سرعت به زمین برگشت!

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7065

به "درگیری لفظی ژوزه مورینیو و فرانک لمپارد؛ رابطه ای که دیگر محبت آمیز نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری لفظی ژوزه مورینیو و فرانک لمپارد؛ رابطه ای که دیگر محبت آمیز نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید