خبرنگاران کوهن از انتشار دومین کتاب خود علیه ترامپ اطلاع داد

به گزارش دوست بلاگ، تهران- خبرنگاران- وکیل پیشین شخصی ترامپ روز پنجشنبه خاطرنشان کرد که وی در حال نوشتن دومین کتاب در خصوص تجربیات خود در وزارت دادگستری دولت ترامپ است.

خبرنگاران کوهن از انتشار دومین کتاب خود علیه ترامپ اطلاع داد

به گزارش خبرنگاران، مایک کوهن در مصاحبه اختصاصی با پولیتیکو در خصوص کتاب دوم خود گفت: هنوز اطلاعات و داستان های ناگفته بسیاری در خصوص دونالد ترامپ مانده که گفته نشده است.

کوهن که تنها یک ماه از انتشار نخستین کتاب وی می گذرد، گفت: منصفانه و دقیق است که بگوییم ترامپ وزارت دادگستری را در برابر کسانی که به نظر او تهدید هستند مسلح نموده و به این ترتیب آن را به وزارت بی عدالتی تبدیل نموده است.

کوهن به پولیتیکو گفت که او قبلاً یک ماه را برای کار بر روی کتاب جدید خود صرف نموده و تقریباً طرح کلی آن را به خاتمه رسانده است.

وی در خصوص انتشار کتاب جدید گفت: با چندین ناشر در خصوص انتشار کتاب دوم خود در سال 2021 در حال مصاحبه هستم.

کوهن در کتاب اولش به نام بی وفایی که به تازگی منتشر شده، نوشته است تقریبا اطمینان دارد که ترامپ به صورت غیرقانونی از پرداخت اقتصادیات بر درآمد فعالیت های اقتصادی خودداری نموده و بدون شک موکل پیشینش مرتکب گونه ای کلاهبرداری و فریبکاری شده است.

کوهن وکیل پیشین رئیس جمهوری آمریکا که هم اکنون در بازداشت به سر می برد، چندی پیش به جرایم متعدد از جمله فرار اقتصادیاتی و تقلب بانکی اعتراف کرد.

وی اعتراف کرد که در کمپین انتخاباتی ترامپ برای پیروز شدن او، به چند نفر از جمله زنان هرزه مبالغی را به صورت غیرقانونی پرداخت نموده است.

تحقیقات از کوهن در ارتباط با پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا توسط رابرت مولر بازپرس ویژه این پرونده صورت گرفت.

نهادهای اطلاعاتی آمریکا مدعی بودند که روس ها به نفع ترامپ در انتخابات 2016 آمریکا دخالت نموده اند. اما روسیه این اتهام را رد نموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7185

به "خبرنگاران کوهن از انتشار دومین کتاب خود علیه ترامپ اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کوهن از انتشار دومین کتاب خود علیه ترامپ اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید