خبرنگاران هیات مدیره جدید خانه مطبوعات ایلام آیین روز خبرنگار را برگزار می نماید

به گزارش دوست بلاگ، ایلام - خبرنگاران - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با اشاره در پیش بودن 17 مردادماه روز خبرنگار گفت: هیات مدیره جدید خانه مطبوعات این استان برنامه های گرامیداشت این روز را برگزار خواهد نمود.

خبرنگاران هیات مدیره جدید خانه مطبوعات ایلام آیین روز خبرنگار را برگزار می نماید

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

عمران خودآموز روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: با توجه به رویکرد این اداره کل مبنی بر برون سپاری فعالیت ها، برگزاری آیین گرامیداشت روز خبرنگار نیز همچون سال های گذشته به خانه مطبوعات استان ایلام واگذار می گردد.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری انتخابات اخیر خانه مطبوعات، هیات مدیره این خانه به زودی تغییر و تحول پیدا نموده و برنامه های روز خبرنگار توسط هیات مدیره جدید برگزار می گردد.

مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی ایلام یادآور شد: باتوجه به محدودیت های ناشی از کرونا، پیش بینی می گردد برنامه های این روز در بستر فضای مجازی برگزار و اجرایی گردد.

17 مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرنگاران در مزارشریف افغانستان توسط طالبان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

بیش از 200 خبرنگار در استان ایلام فعالیت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 5781

به "خبرنگاران هیات مدیره جدید خانه مطبوعات ایلام آیین روز خبرنگار را برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هیات مدیره جدید خانه مطبوعات ایلام آیین روز خبرنگار را برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید