خبرنگاران مشاغل پرخطر در معرض کرونای شاهین دژ اعلام شد

به گزارش دوست بلاگ، مهاباد- خبرنگاران- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین دژ گفت: لیست مشاغل و واحدهای صنفی پرخطر که تا اطلاع ثانوی فعالیت آنها تعطیل و ممنوع است، در این شهرستان اعلام شد.

خبرنگاران مشاغل پرخطر در معرض کرونای شاهین دژ اعلام شد

امان الله نقدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: براساس طرح فاصله گذاری هوشمند و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا مشاغل پرخطر که همچنان تا اطلاع ثانوی باید تعطیل بمانند، شناسایی و اعلام شد.

وی ادامه داد: تالارها، رستوران ها، مراکز بازی های رایانه ای، استخرها، آرایشگاه های زنانه و مردانه، قهوه خانه ها، چایخانه، مراکز اقامتی، هتل ها، باشگاه های ورزشی، سینما، جشنوارهای فرهنگی و نمایشگاه های هنری تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی اضافه نمود: به جز اصناف نام برده شده دیگر اصناف شهرستان با رعایت اصول بهداشتی می توانند فعالیت خود را شروع نمایند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین دژ گفت: واحدهایی که در این مدت توسط بازرسان به دلیل تمکین نکردن از دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا پلمب شده اند، همچنان حق بازگشایی را ندارند.

نقدی بیان نمود: بازرسان این نهاد با اجرای مصوبه ستاد مبارزه با بیماری کرونا تا به امروز 150 واحد صنفی متخلف را پلمب نموده اند.

وی با بیان اینکه به این واحدها سه تا چهار بار قبل از پلمب تذکر داده شده بود، ادامه داد: در همین ارتباط بازرسان این اداره تا به امروز 500 اخطاریه پلمب در این شهرستان به علت رعایت نکردن مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا صادر نموده اند.

شاهین دژ نسبت به تعداد جمعیت یکی از شهرهای صدرنشین آلوده به بیماری کرونا در آذربایجان غربی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 4501

به "خبرنگاران مشاغل پرخطر در معرض کرونای شاهین دژ اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مشاغل پرخطر در معرض کرونای شاهین دژ اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید