خبرنگاران قدم زدن روی اَبرها؛ پرواز میلان با بال های زلاتان

به گزارش دوست بلاگ، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال آث میلان با ادامه گلزنی های زلاتان ابراهیموویچ از سد ناپولی گذشت و دوباره صدرنشین سری آ ایتالیا شد.

خبرنگاران قدم زدن روی اَبرها؛ پرواز میلان با بال های زلاتان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران؛ بامداد دوشنبه آخرین و مهمترین ملاقات هفته هشتم لیگ باشگاه های ایتالیا در استادیوم سن پائولو شهر ناپل برگزار گردید و میلان با رجحان ارزشمند سه بر یک به ماجراجویی خود در فصل جاری ادامه داد.

کار در حالی آغاز شد گه گنارو گتوسو سرمربی ناپولی که در دوران بازیکنی خود سال ها پیراهن میلان را برتن داشت، چهره ویژه این ملاقات بود.

همچنین استفانو پیولی سرمربی میلان هم که به کرونا مبتلا شده و در قرنطینه است، تیمش را همراهی نمی کرد.

آث میلان که در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و پس از سال ها دوباره مدعی جدی قهرمانی شده است، آغاز بهتری داشت.

در دقیقه 20 ارسال عالی تئو هرناندز را زلاتان ابراهیموویچ مهاجم نام آشنای میلان با ضربه سر تماشایی درون دروازه ناپولی جای داد که این گل تا خاتمه نیمه نخست پابرجا ماند.

در نیمه دوم و در دقیقه 54، ارسال آنته ربیچ را زلاتان با پروازی بلند و ضربه سر به گل دوم خود و روسونری تبدیل کرد. مهاجم 39 ساله سوئدی با عملکرد درخشان در این ملاقات تعداد گل های خود را به عدد 10 رساند تا صدرنشین جدول گلزنان باشد.

در ادامه میزبان که همه چیز را از دست رفته می دید حملات همه جانبه ای را طراحی کرد و در دقیقه 63 دریس مرتنز بلژیکی یکی از گل های خورده ناپولی را جبران کرد.

دو دقیقه پس از آن، باکایاکو هافبک تدافعی ناپولی با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا امیدهای تیمش به حداقل برسد.

در دقیقه 95 و در حالی که بازیکنان میزبان برای گل تساوی کوشش می کردند، پیتر هاگ مهاجم جوان میلان که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود با حرکتی انفرادی و به زیبایی گل سوم روسونری را ثبت کرد تا رجحان تیمش قطعی گردد.

میلان با این پیروزی و 20 امتیاز به صدر جدول بازگشت. ناپولی هم 14 امتیازی باقی ماند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7353

به "خبرنگاران قدم زدن روی اَبرها؛ پرواز میلان با بال های زلاتان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قدم زدن روی اَبرها؛ پرواز میلان با بال های زلاتان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید