خبرنگاران سه خانواده شهید مدافع سلامت کنگاور تجلیل شدند

به گزارش دوست بلاگ، کرمانشاه- خبرنگاران- به مناسبت میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار روز چهارشنبه از سه خانواده شهید مدافع سلامت کنگاور با حضور مسوولان در سرسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان تجلیل شد.

خبرنگاران سه خانواده شهید مدافع سلامت کنگاور تجلیل شدند

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، فرماندار کنگاور در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، گفت: ایثار شهدای عرصه سلامت و خدمات پرستاران در امتداد رسالت حضرت زینب (س) و تأمین کننده امنیت و آرامش جامعه است لذا پرستاران و کادر درمانی امروز چراغ راه جامعه هستند.

فرزاد الماسی اضافه نمود: در شرایط کنونی پرستاری به عرصه ای از نبرد تاریخی انسان با بیماری و همه گیری به عنوان مانع رشد بشریت تبدیل شده و مبارزه برای شناخت بیماری و درمان بیماران، محل ظهور یک جلوه مهم از جهاد، صبر و ایثار پرستاران در نظام سلامت کشور شده است.

در ادامه نمایشگاه گروهی نقاشی به تعداد 60 تابلو با عنوان مدافعان سلامت با حضور مسوولان افتتاح شد و در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا تمامی نقاشی ها در فضای مجازی به نمایش درخواهد آمد.

در این مراسم از خانواده سه شهید پرستار مدافع سلامت شهیدان فریبا بهرام نژاد، احمدعلی طاهرآبادی و محمد رضایی تجلیل و قدردانی شد.

در این مراسم از 23 نقاش کنگاوری که آثاری را با موضوع مدافعان سلامت طراحی نموده بودند،تجلیل شد.

شهرستان کنگاوردر 90 کیلومتری شرق کرمانشاه قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 8304

به "خبرنگاران سه خانواده شهید مدافع سلامت کنگاور تجلیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه خانواده شهید مدافع سلامت کنگاور تجلیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید