خبرنگاران سخنگوی باشگاه استقلال: پنجره جابجایی به زودی باز می گردد

به گزارش دوست بلاگ، تهران- خبرنگاران- سخنگوی باشگاه استقلال تهران از پرداخت کامل بدهی های خارجی این تیم اطلاع داد.

خبرنگاران سخنگوی باشگاه استقلال: پنجره جابجایی به زودی باز می گردد

به گزارش خبرنگاران، پنجره جابجایی تیم فوتبال استقلال تهران به خاطر بدهی وینفرد شفر سرمربی اسبق این تیم، سرور چپاروف بازیکن و باشگاه پاختاکور ازبکستان بسته است. در این زمینه در چند روز گذشته اخباری مبنی بر پرداخت این بدهی ها منتشر شده که سخنگوی باشگاه استقلال آن را تایید کرد.

حجت نظری در گفت وگویی اظهار داشت: با کوشش مدیران باشگاه تمام بدهی های خارجی این تیم تسویه و به زودی پنجره جابجایی باز خواهد شد. تمام بدهی شفر پرداخت شده است و مبلغ کمی مانده که ارسال کردیم اما هنوز به حساب این مربی ننشسته است. با واریز این 50 هزار دلار تایید خواهیم گرفت و پنجره جابجایی باز می گردد. مطالبات چپاروف و پاختاکور هم پرداخت شده که تاییده آن در دست ما است.

او گفت: پرونده های دیگری از استقلال در فیفا باز است اما اگر تاییدیه واریزی شفر گرفته گردد هیچ تهدیدی برای باز شدن پنجره جابجایی وجود ندارد. این پرونده برای وارثان از مدیریت های قبلی به جا مانده است.

نظری در خصوص جدایی سیروس دین محمدی و یک مربی دیگر از کادر فنی استقلال خاطر نشان کرد: اختیارات تام فنی بر عهده محمود فکری است و هر تصمیمی که او بگیرد مورد تایید ما است و آن را همراهی خواهیم کرد. مطمئنم با کادر فنی و بازیکنان خوبی که داریم بهترین خبرها را در این فصل به طرفداران خواهیم داد.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 7392

به "خبرنگاران سخنگوی باشگاه استقلال: پنجره جابجایی به زودی باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سخنگوی باشگاه استقلال: پنجره جابجایی به زودی باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید