تنهاترین فیل دنیا از باغ وحش به پناهگاه منتقل شد ، نداشتن شریک زندگی فیل را هم افسرده کرد!

به گزارش دوست بلاگ، گروه فور پاز که یک گروه حمایت از حیوانات است روز شنبه خاطرنشان کرد که یک فیل مشهور دنیا از باغ وحش پاکستان که در آن نگهداری می شده است خارج و به شرایط بهتر منتقل خواهد شد.

تنهاترین فیل دنیا از باغ وحش به پناهگاه منتقل شد ، نداشتن شریک زندگی فیل را هم افسرده کرد!

جهت دریافت خدمات طراحی داخل باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

خبرنگاران - این فیل که کاون نام دارد، طی 35 سال گذشته در باغ وحش مرغزار اسلام آباد نگهداری شده بود، که شرایط آن توسط گروه حمایت از حقوق حیوانات عصفناک توصیف شده است. وخیم شدن اوضاع سلامتی و تنهایی بیش از حد این فیل باعث شده است تا کاون در سطح دنیا به عنوان تنهاترین فیل دنیا شناخته گردد.

دکتر فرانک گوریتز، رئیس بخش دامپزشکی در موسسه تحقیقات باغ وحش و حیوانات وحشی لایب نیتس در برلین به مطبوعات اعلام نموده است: عدم مراقبت های جسمی و رفتاری و همچنین عدم وجود یک شریک زندگی، منجر به کسل شدن باور نکردنی کاون شده است.

دامپزشکان موسسه فورپاز پس از انجام معاینه پزشکی از کاون، مسائل فیزیکی بسیاری را در این فیل تشخیص دادند که اگرچه چاق بود و به شدت به درمان پا احتیاج داشت اما قادر به جابجایی بود و به همین دلیل به یک پناهگاه در کامبوج منتقل شد.

کاون موضوع یک کارزار رفاهی بین المللی بود که در سال 2016 شروع شده بود. شریک این فیل در سال 2012 درگذشت، و از آن موقع کاون در یک اتاقک و به صورت انفرادی نگهداری می شد که در این مدت سلامتی او تا حد زیادی از دست رفت.

دامپزشکان تشخیص دادند که او احتیاج به توان بخشی گسترده پا و افزایش حرکت بدنی دارد. در ماه مه امسال، دادگاه عالی پاکستان به دلیل شرایط ناگوار ناشی از سهل انگاری سیستمی، دستور تعطیلی باغ وحش مرغزار را صادر کرد و تصمیم گرفته شد که این فیل تنها را به پناهگاهی منتقل نمایند.

موسسه فورپاز و سازمان های دیگر در تلاشند تا خانه ای برای حیوانات دیگر این باغ وحش، از جمله دو خرس آن، پیدا نمایند.

منبع :matador network

منبع: چمدان
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dostblog.ir شناسه مطلب: 6312

به "تنهاترین فیل دنیا از باغ وحش به پناهگاه منتقل شد ، نداشتن شریک زندگی فیل را هم افسرده کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنهاترین فیل دنیا از باغ وحش به پناهگاه منتقل شد ، نداشتن شریک زندگی فیل را هم افسرده کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید